Scheit hem echt

En dan lekker op me ontspannen ponytje rijden

Gister ook bitloos gedaan omdat ze zich dan helemaal los kan gooien. Die vrouw keek me aan dat ze zo liep

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:
ik& Stolz, x in het fel
Babsie_Flash schreef:Esmee ik zag net een stukje over een muis met olifante oren en kangoeroe poten op het RTL 4 nieuwsLeeft in Chinese woestijn.. niets voor jou? Deze vind ik er wel leuk uit zien
biancailona schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=XMIHFZAO deze heb gekocht, leuke foto van je haf
HAFxGEK schreef:biancailona schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=XMIHFZAO deze heb gekocht, leuke foto van je haf
Je bosal heeft haren
Babsie_Flash schreef:Ohoh Rolf is weer thuis... die wil vast weer internettenof beter gezegd... MSNen!!
TjelleBieb schreef:Oké, dit hoor je hier echt niet neer te zetten.
Mijn moeder is gék op melk, maar al d'r hele leven allergisch ervoor.
Dan gaat ze aan de dunne spetterpoep. (diarrée dus)
(Beetje haar zwakte punt, diarrée)
Nu is ze vorige week naar de dokter geweest omdat ze zich steeds niet goed voelde, en moest ze wat doen, en vandeweek weer terug.
Blijkt dus dat ze bronchitus(ofzoiets) heeft, en daar moet ze 2x op een dag 's ochtends en 's avonds 2 pillen innemen, waarvan je diarrée krijgt.
Mijn mams is daar natuurlijk al gevoelig voor.
Dus zie ik net in de badkamer liggen, zo'n ding voor in je aars, en dan een touwtje en een zak eraan.
Volgens mij moet ze dat ding in d'r aars stoppen als ze gaat slapen, zodat ze niet d'r bed volschijt.
Omgosh, kan nogsteeds niet geloven dat ik dat hier vertel.
TjelleBieb schreef:Nawh, beter duidelijk dan dat ik het nog 100x moet uitleggen.
En ik bedoel, daar ga ik écht niet omheen draaien hoor.
Leon vertelt me ook elke dag dat hij weer alle hoeken van de douche-cabine heeft gezien, of dat hij snoeiharde seks heeft gehad met ze vriend.
Ja fijn, maar daar zit ik echt niet mee?
TjelleBieb schreef:Anseltje schreef:omg
ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen zo triest vind ik het om te lezen
Anne, écht wat voor jou.
Je MÓÉT 'm meeten, ik weet zeker dat jij elke 2min. in een kronkel ligt van het lachen.
De manier hoe hij praat, loopt, met ze handje doet, écht totally gay.
Hij schud nog meer met ze aars dan me buurmeisje, nou is dat niet erg?
Girlgamer schreef:Goeiemoggel!
Girlgamer schreef:Gezellie! En toen?
SmeeJ schreef:Omg tjelsie.
Nou ik had gister een cadeautje van mijn tante nog voor de verjaardag.
Leren longeren met bijzet/ 2lijnen.
Was echt heel leuk, en die kerel hadme ook nog een aanbod gedaan