HAFxGEK schreef:hée ann
Haaii gitt

*mooie opening btw van pag. 202

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:hée ann
Babsie_Flash schreef:Ticcie schreef:Niemand antwoord gelijk op mijn vraagjes over of ze willen weten wat ik gister heb meegemaakt met Atlantic en over Esmee zo'n mooie ava wil maken..En 'k doe zo men best om bij te lezen..
Xenia!! Wat heb je dan meegemaakt!!! Vertel!!
HAFxGEK schreef:waar gaat die "gave"film over dan babs??
HAFxGEK schreef:ik ben zoo jaloers op jullie heaIk heb maar 1 setje, en voor de rest alleen maar nutteloze dekjes
Nouja 1 is wel leuk
lotteluvah schreef:Nou op mij hoef je niet jaloers te zijn. Ik walg er soms van hoeveel ik heb.
Mijn kast kan nog net dicht.
Ticcie schreef:Wel hé, gister was ik te ziek om te rijden met Ticcie en daarom ging ik gewoon met zijn winterdeken nog aan wat rondstappen in de piste.. Gewoon hoofdstel aan en rustig wat stappen.. Er had iemand les met haar pony (Kasper) en er reed nog een Shetlandpony (Jumper) ook. Ineens gaat Kasper gaan lopen, dat meisje valt eraf en ja, ik was weer het slachtoffer! Stond dichtbij een hoek en Kasper bleef naar die hoek komen en constant achter Ticcie passeren die natuurlijk altijd begon te bokken, ma da's nie leuk hé als je er zo zonder zadel enzo opzit! Nja, heb mij dan wat naar achter gesteld dat ie niet meer kon passeren, komt die pony voor hem lopen en begint hij te steigeren..Ik heb daar zo'n schrik van hé!!!
Dank je, Babs, om te luisteren naar men avontuur.. IK had zo'n schrik dat ik ging vallen!
Babsie_Flash schreef:HAFxGEK schreef:waar gaat die "gave"film over dan babs??
is een oorlogsfilm (waar gebeurd) met een rustig begin en dan wordt er op los geknald zonder pauze. Een amerikaanse helicopter wordt in Somalië neer geschoten en dan wordt het echt erg... ze worden van alle kanten met vuur bestookt. Harde film, wel een hele goede
Babsie_Flash schreef:HAFxGEK schreef:waar gaat die "gave"film over dan babs??
is een oorlogsfilm (waar gebeurd) met een rustig begin en dan wordt er op los geknald zonder pauze. Een amerikaanse helicopter wordt in Somalië neer geschoten en dan wordt het echt erg... ze worden van alle kanten met vuur bestookt. Harde film, wel een hele goede
Ticcie schreef:Wel hé, gister was ik te ziek om te rijden met Ticcie en daarom ging ik gewoon met zijn winterdeken nog aan wat rondstappen in de piste.. Gewoon hoofdstel aan en rustig wat stappen.. Er had iemand les met haar pony (Kasper) en er reed nog een Shetlandpony (Jumper) ook. Ineens gaat Kasper gaan lopen, dat meisje valt eraf en ja, ik was weer het slachtoffer! Stond dichtbij een hoek en Kasper bleef naar die hoek komen en constant achter Ticcie passeren die natuurlijk altijd begon te bokken, ma da's nie leuk hé als je er zo zonder zadel enzo opzit! Nja, heb mij dan wat naar achter gesteld dat ie niet meer kon passeren, komt die pony voor hem lopen en begint hij te steigeren..Ik heb daar zo'n schrik van hé!!!
Dank je, Babs, om te luisteren naar men avontuur.. IK had zo'n schrik dat ik ging vallen!
Naomi_Haffie schreef:joehoe ben er weer; heb even defilm het paard van sinterklaas gekeken !
![]()
en gitt ik heb ook maar 2 echte setjes hoor , en een zwart dekje
Anseltje schreef:Naomi_Haffie schreef:joehoe ben er weer; heb even defilm het paard van sinterklaas gekeken !
![]()
en gitt ik heb ook maar 2 echte setjes hoor , en een zwart dekje
Ik wil die fotos van haffie zijn
Babsie_Flash schreef:van 22:00 tot 00:15 uur
Anseltje schreef:Babsie_Flash schreef:is een oorlogsfilm (waar gebeurd) met een rustig begin en dan wordt er op los geknald zonder pauze. Een amerikaanse helicopter wordt in Somalië neer geschoten en dan wordt het echt erg... ze worden van alle kanten met vuur bestookt. Harde film, wel een hele goede
Kom je bij mij kijkenWij hebben dikke geluidsinstallatie, vind het echt vet
Mn broertje was van de week Halo3 op xbox360 aan het spelen(met geluidinst. aan) Oew, dat vond ik zoo vetheb toen ook meegedaan, maar ik bakte er niks van
Ticcie schreef:Ik heb een bruin setje.. Bruine bandages doe ik ook bij mijn cognacachtig aan, dan nog zwart setje.. En ja, wit vo de wedstrijden hé.En dan heb ik blauw, donkerblauw, groen, beige, héhé.. Te veel! Ma ik leen er veel uit!