Ik heb manenzakjes gemaakt vandaag. Het is nu een probeersel. Voor het aller eerst achter een naaimachine gezeten. Dus het ziet er nog niet zo professioneel uit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:Ik wil zoooo graag starten, maar het zit er voorlopig nog even niet in. Ik heb er gewoon de tijd en het geld niet voor. We trainen dus gewoon rustig verder. De Z1 oefeningen gaan steeds beter. Nash gaat steeds meer sluiten en bewegen. Steeds mooier opgericht en door zijn lijf. Super leuk
Gisteren is de tandarts geweest. Allebij de paarden hadden een vijlbeurt nodig, maar verder zag het er goed uit. De TA was onder de indruk van Nash, maar hij had hem goed onder controle. Nash is nogal van het dominante typ, zullen we maar zeggen.
De TA bleef ook maar zeggen hoe mooi hij Nash wel niet vondtjah, vind ik zelf natuurlijk ook leuk om te horen
Mara was ook braaf. Ze vond het einde wat minder, maar ze hebben het allebij braaf doorstaan zonder verdoving. Prima dus
Hey Willeke, we zouden nog een keertje afspreken dat je bij me langs komt om mijn knollies te zien. Wanneer?