Ach vanochtend ging mn vriend voor die ging werken me sterkte wensen met wietse hij vind het zo erg allemaal dattie weggaat he ... Maarja tis gewoon echt het beste het gaat momenteel gewoon niet zo lekker tussen wietse en mij... Maar wie weet wat er in de toekomst gebeurt.....
Ik probeer niet te gaan huilen want dan ben ik dalijk weer helemaal van slag ...
Sterkte daan (k) geen mooie foto's van je knappe man meer. weet hoe het voelt iets weg zien gaan naar een goed huisje
nts19
Geplaatst: 23-09-11 14:35
shilady sterkte vandaag
shilady
Geplaatst: 23-09-11 14:37
He meiden bedankt heb wel gehuild hoor toen ze weg gingen
Maar ik weet dat dat meisje er hardstikke blij mee is en dat hij het goed krijgt bij der en ik mocht hem nog opzoeken zei ze dus
Jade staat weer rustig in de wei bij zn jonge vriendjes en ik ga morgen naar antwerpen met mn vriendje ...
nts19
Geplaatst: 23-09-11 14:43
Het komt vast goed hoor en fijn dat je altijd mag komen!
ik heb bij angel nog steeds geen traan gelaten.. echt bizar, want sliep er best slecht door en mijn humeur was niet zo best. de week voordat ze wegging wel maar toen ik haar weg ging brengen niet..
Shilady vooral lekker veel huilen als je daar behoefte aan hebt! Heb ik met mijn shetje toen ook gedaan..en soms nog hoor. Maar dat komt misschien ook wel omdat hij 4 maanden na verkoop was overleden..heb nog nooit zoveel spijt van iets gehad.
nts19
Geplaatst: 23-09-11 17:45
jaa hij doet het ook niet expres hij baalt er ook erg van.. Hij is bij een garage die samen met hem werkt.. en hij had die nieuwe kap erop gezet en het was dus een kleur verschil ofzo.. maar hij doet zijn best. krijg tenminste wel een auto niet helemaal opnieuw gespoten is.. dat vind ik een +punt! baal er erg van en hij doet ze best en belt me elke keer als hij meer weet over mn auto! dus hij zit er echt achteraan en hij is meestal tot 6 uur daar en hij komt speciaal voor mij s'avonds!
nts19
Geplaatst: 23-09-11 18:32
vandaag al 2 films gekeken! nummer 3 gaat zo starten! mean girls 2 en Love at First Hiccup.. ga nu loverboy kijken als die leuk is! tsja je moet wat doen als je ziek bent!
ik ga morgen waarschijnlijk aangifte doen bij de politie. vorig jaar kwam ik aan bij de wei en waren er 2 mensen aan het graffiti spuiten terwijl angel daarbij stond. ik werd toen helemaal boos en heb ze duidelijk gemaakt dat ze absoluut niet in de wei mogen komen en dat er verdorie een paard bij staat van een ander! en als ik hun nog een keer zag de politie zou bellen. Afgelopen zondag zag ik 2 mensen lopen op een dijkje bij de wei.. ze liepen met een tas en daarin een soort van spuitbus achtig iets. Vriendin en ik gingen naar huis en we hadden het zelfde idee.. jaa die zijn wat van plan! en ik kon 1 persoon, de zelfde als vorig jaar! wij hebben ze geprobeerd te pakken maar helaas ze zagen ons en liepen het dorp in en waren we ze kwijt.. deze week niet echt naar het huisje gekeken in de wei maar vriendin ging vandaag voeren en die kwam erachter dat en nieuwe tekst bij was gekomen! ik was laaiend toen ik het hoorde! Er spant een draadje bij het hek, en een draadje romdom het huisje. hoe heb je het lef om bij een ander de wei in te gaan terwijl en paarden instaan, en dan nog wel een VEULEN! oooh ik maak me zo woedend erom! het is soort van een priveterrein, je mag je hond uitlaten maar niet met auto's komen (wij wel) 2 jaar geleden gebeurde er ook al rare dingen.. was daar niet echt bij maar hoorde het van me vriendin.. glas in de wei, gaas opengeknipt, briefjes dat paarden gevaarlijk waren enz.. dus ik ga morgen even naar het bureau en kijken wat ik er tegen kan doen.. want vind het niet normaal!