Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Whisper vind ik zo'n standaard paardennaam! Net als magic, en beauty enz
Ik zit steeds op marktplaats te kijken of er niet toevallig een advertentie bijkomt voor stalling maar helaas.

joopiexx schreef:in dat kleine kraakbeentje bij je oor..
Tegen je kaak aan zeg maar..
*zoekt link*
http://cdn-www.answerbag.com/images/ans ... agus_1.jpg
Freya schreef:navelpiercings, vind ze gaaf, maar ik durf het niet te laten zetten. Net als een tatoo, dat durf ik ook niet. Ben zo;n schijterd.
ga ik binnekort laten zetten hihi
[EA-GZ-RP] gezocht: halsstuk winterdeken
ben voorzien als t goed is
heeft Vief ook een warme nek haha... en dan kan haar oude deken op armani
VivaLaVida schreef:owh ik heb ff gereageerdben voorzien als t goed is
heeft Vief ook een warme nek haha... en dan kan haar oude deken op armani
Arm dier kreeg het ontzettend benauwd in een binnenbak als hij niet geschoren was!

Freya schreef:Hulp gezocht :Mocht iemand nog een leuke , mooie , stoere hengstennaam weten die met de letter W begint, dan hou ik me aanbevolen.
Het liefst mag de naam niet te vaak voorkomen of helemaal niet. En dat het een betekenis heeft, maar dat hoeft niet.
Voor een merrie veulen heb ik de naam al. Ohja de naam mag uit meerdere woorden bestaan, zodat uit de voledige naam de roepnaam uitgehaald kan worden. Ja ik weet het, ik ben denk ik te veel eisen voor een naam.
Ik wordt helemaal gek van me zelf, ik ben al goed 6 mnd aan het zoeken naar een geschikte naam, heb er al heel veel opgeschreven maar er zit er niet eentje tussen waarvan ik gelijk zeg, dat is hem.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen ... en wil helpen ...
Wat moet dat als ik later ooit eens zelf zwanger ben, dan wordt het ook een ramp denk ik.
Freya schreef:navelpiercings, vind ze gaaf, maar ik durf het niet te laten zetten. Net als een tatoo, dat durf ik ook niet. Ben zo;n schijterd.
Madeira_ schreef:Freya, dat heb ik nou ook
Peelie, ik ben benieuwd naar een fotoik val momenteel goed af, dus wie weet is het voor mij als cadeautje
Hinke schreef:Freya:Wiebe! Vind ik een echte haflingernaam. Of eigenlijk is het gewoon een frieze jongensnaamWhisper vind ik zo'n standaard paardennaam! Net als magic, en beauty enz
![]()
Ik ben nog steeds van plan om die mensen vlakbij te vragen of ze plek hebben voor mijn haflinger maar eigenlijk durf ik niet zo goedIk zit steeds op marktplaats te kijken of er niet toevallig een advertentie bijkomt voor stalling maar helaas.
Ik kan ankie ook tot aan het weideseizoen bij mn ouders laten staan, maar dan ben ik tot die tijd paardloos... En dan wordt er al die tijd niks met ankie gedaan terwijl ze daar nu toch wel de leeftijd voor heeft (ze wordt in maart vier) Wat zouden jullie doen? Pff waarom heb ik geen groot huis met een wei en stal zodat ik ankie aan huis kan houden![]()
Okee ik ga nu eerst maar ff slapen, welterusten allemaal!

VivaLaVida schreef:joopiexx schreef:in dat kleine kraakbeentje bij je oor..
Tegen je kaak aan zeg maar..
*zoekt link*
http://cdn-www.answerbag.com/images/ans ... agus_1.jpg
heb ik ook
Laat staan dat ik een piercing laat schieten

als de dood was ik!!
Peelie schreef:Goede morgen Evelien.... Van die halsdeken hoor ik ook vaak dat de manen uit vallen.... Wat is een hengsten deken?
N hengstendeken is een deken met buikflap, die dekt dus ook de buik
Peelie schreef:waarom heb je het dan laten schieten als je dat weet???
tja navelpiering was wel even heel gemeen de naalt er en en er uit... maar als het eenmaal zit voel je er niks meer van... Ik moet alleen zo af en toe controleren of ie nog vast zit... vast zit ie... maar los krijg ik hem niet meer... hoe kan ik dat het beste doen?
zou t nu ook niet meer doen denk ik haha .. ACSM schreef:naomimak schreef:ACSM wil je deze site ff kijke
http://denies1990.hyves.nl/album/215473 ... _state__=3
hier vind ik dat je het verschil slecht ziet tussen
jouw naast anky en deniise met het stil staaan
De onderkant van de bles lijkt idd wel op elkaar...