[HK] Haflingerklets

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie83

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:17

@ Freya, WHISPER vind ik zelf erg mooie naam voor een hengst.. kun je ook mooi afkorten naar whis Haha!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:19

Whisper staat ook inderdaad op me lijstje, net als Whisper Angel en nog een paar varianten hiervan. Alleen de naam komt zo vaak voor.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:22

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:25

Dank je Madeira, ik heb daar al heel veel namen vandaan.
Ik denk dat ik gewoon een maand voor dat ze uitgerekend is, de namen die me het meeste aanspreken op een briefje schrijf en dan zeg maar lootjes ga trekken ...

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:33

Ik ga hier afsluiten en me mandje opzoeken, truste voor straks en tot morgen ...

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:33

Freya:Wiebe! Vind ik een echte haflingernaam. Of eigenlijk is het gewoon een frieze jongensnaam Knipoog Whisper vind ik zo'n standaard paardennaam! Net als magic, en beauty enz Tong uitsteken

Ik ben nog steeds van plan om die mensen vlakbij te vragen of ze plek hebben voor mijn haflinger maar eigenlijk durf ik niet zo goed Bloos Ik zit steeds op marktplaats te kijken of er niet toevallig een advertentie bijkomt voor stalling maar helaas.
Ik kan ankie ook tot aan het weideseizoen bij mn ouders laten staan, maar dan ben ik tot die tijd paardloos... En dan wordt er al die tijd niks met ankie gedaan terwijl ze daar nu toch wel de leeftijd voor heeft (ze wordt in maart vier) Wat zouden jullie doen? Pff waarom heb ik geen groot huis met een wei en stal zodat ik ankie aan huis kan houden Verdrietig
Okee ik ga nu eerst maar ff slapen, welterusten allemaal!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:49

ik moet nog ff spammen hier voordat k ga slapen Tong uitsteken
We hadden zowaar klein beetje sneeuw vanochtend Haha!

Levera in de sneeuw
Afbeelding Afbeelding

Nora in de sneeuw
Afbeelding

DivaMiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 06:58

Freya: Ik heb al heel veel namen maar die houd ik voor mezelf! Moet er zelf ook eentje van kiezen binnenkort! .Lachen

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:33

Maayke, balen dat je pony alweer op internet staat! Maar opzich wel fijn dat ze je op de hoogte houden Ach gut

ACSM: Dan vind je mijn haf ook wel wat, da's ook niet de chique-ste, eigenlijk zit hij tussen 'ouderwets' en 'chique' in *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:10

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:11

Freya schreef:
navelpiercings, vind ze gaaf, maar ik durf het niet te laten zetten. Net als een tatoo, dat durf ik ook niet. Ben zo;n schijterd.

wil ik ook Tong uitsteken ga ik binnekort laten zetten hihi
en tongpiercing heb ik ook Schijnheilig

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:15

@ VivaLaVida: Er is gereageerd op je topic Haha! [EA-GZ-RP] gezocht: halsstuk winterdeken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:25

owh ik heb ff gereageerd Lachen ben voorzien als t goed is Lachen heeft Vief ook een warme nek haha... en dan kan haar oude deken op armani Haha!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:37

VivaLaVida schreef:
owh ik heb ff gereageerd Lachen ben voorzien als t goed is Lachen heeft Vief ook een warme nek haha... en dan kan haar oude deken op armani Haha!

Hihi ik vind het ook erg fijn, een deken met hals!! Ik hoor vaak op bokt dat er manen uitvallen enz. maar de manen van mijn haf groeien juist onder een deken met hals, mijne heeft nu een zweetdeken met hals, een dekensingel, een hengstendeken met voering en een warme winter water-dichte en wind-dichte deken op omdat hij geschoren is, en hij doet het super Haha! Arm dier kreeg het ontzettend benauwd in een binnenbak als hij niet geschoren was! Ach gut

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:52

@ Nathalie83: Onze paardjes zijn familie, de moeder van mijn haf is Mellody vd Bosrand, en mn paard zn oom is Maestro vd Bosrand!! Haha!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:52

MEGA KWOOT Tong uitsteken

Freya schreef:
Hulp gezocht :Mocht iemand nog een leuke , mooie , stoere hengstennaam weten die met de letter W begint, dan hou ik me aanbevolen.
Het liefst mag de naam niet te vaak voorkomen of helemaal niet. En dat het een betekenis heeft, maar dat hoeft niet.
Voor een merrie veulen heb ik de naam al. Ohja de naam mag uit meerdere woorden bestaan, zodat uit de voledige naam de roepnaam uitgehaald kan worden. Ja ik weet het, ik ben denk ik te veel eisen voor een naam.

Ik wordt helemaal gek van me zelf, ik ben al goed 6 mnd aan het zoeken naar een geschikte naam, heb er al heel veel opgeschreven maar er zit er niet eentje tussen waarvan ik gelijk zeg, dat is hem.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen ... en wil helpen ...

Wat moet dat als ik later ooit eens zelf zwanger ben, dan wordt het ook een ramp denk ik.

Ik heb dat dus met een Merrie naam. Ik vind GG heel leuk als roepnaam, maar ik vind Glorius Gwenny eigenlijk helemaal niks. Een hengstennaam hebben we al wel.

Freya schreef:
navelpiercings, vind ze gaaf, maar ik durf het niet te laten zetten. Net als een tatoo, dat durf ik ook niet. Ben zo;n schijterd.

Het valt echt reuze mee. Ik ben echt dom... Ben er vannacht een paar keer met mij hand overheen gegaan... Dat doet wel pijn als het zo onverwachts is. (was in mijn slaap)

Madeira_ schreef:
Freya, dat heb ik nou ook Knipoog
Peelie, ik ben benieuwd naar een foto Haha! ik val momenteel goed af, dus wie weet is het voor mij als cadeautje Haha!

Ik zal later op de dag even zoeken voor je. (help me herinneren) Ik heb er nu namenlijk geen op de comp staan...

Hinke schreef:
Freya:Wiebe! Vind ik een echte haflingernaam. Of eigenlijk is het gewoon een frieze jongensnaam Knipoog Whisper vind ik zo'n standaard paardennaam! Net als magic, en beauty enz Tong uitsteken

Ik ben nog steeds van plan om die mensen vlakbij te vragen of ze plek hebben voor mijn haflinger maar eigenlijk durf ik niet zo goed Bloos Ik zit steeds op marktplaats te kijken of er niet toevallig een advertentie bijkomt voor stalling maar helaas.
Ik kan ankie ook tot aan het weideseizoen bij mn ouders laten staan, maar dan ben ik tot die tijd paardloos... En dan wordt er al die tijd niks met ankie gedaan terwijl ze daar nu toch wel de leeftijd voor heeft (ze wordt in maart vier) Wat zouden jullie doen? Pff waarom heb ik geen groot huis met een wei en stal zodat ik ankie aan huis kan houden Verdrietig
Okee ik ga nu eerst maar ff slapen, welterusten allemaal!

Gewoon doen. Toen mijn zus een nieuw paard had zijn we ook door heel het Gooi heen gegaan opzoek naa een stal voor heb beest. (het was een hengst) Dus dat was een drama. Maar wel een stal gevonden. Gewoon langs gaan dus Knipoog

VivaLaVida schreef:
joopiexx schreef:
in dat kleine kraakbeentje bij je oor..
Tegen je kaak aan zeg maar..

*zoekt link*
http://cdn-www.answerbag.com/images/ans ... agus_1.jpg

heb ik ook Lachen

Ik vind dat niet zo mooi bij heel veel mensen. (waarscheinlijk ook de mensen die het niet onderhouden)

Goede morgen Evelien.... Van die halsdeken hoor ik ook vaak dat de manen uit vallen.... Wat is een hengsten deken?

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:55

Brr ik was al bang om mijn gewone gaatjes te laten schieten Huilen van het lachen Laat staan dat ik een piercing laat schieten Tong uitsteken

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:00

die schieten ze ook niet Knipoog

Dat doen ze met de hand een dikke vette naald door en flikker Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:03

mijn tragus hebben ze wel gschoten Lachen

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:05

Ik dacht dat alles met de oren nog geschoten werd?

Navepiercings en andere worden gestoken dacht ik.

Een (mannelijke) collega van mij heeft in elke tepel een staafje zitten, dat was pas eng en pijnlijk om te zien Bloos!

Ik wou altijd graag een tongpiercing, maar daar ben ik helaas te seutig voor Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:10

ik vond tongpiercing ook doodeng, terwijl ik lip piercing heb gehad, 3x neus piercing (ging steeds dicht/ontsteken) allebei de oren 4 gaatjes en een tragus... oja en een tattoo..
maar tong als de dood was ik!!

bleek helemaal geen pijn te doen achteraf Lachen

edit: tragus mag eigk niet geschoten worden, kan je kraakbeen breken en vergroeien.. was nog maar 1 juwelier die dat deed en daar heb ik het laten doen.. is bij mij wel gewoon goed gegaan Lachen

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:13

Peelie schreef:
Goede morgen Evelien.... Van die halsdeken hoor ik ook vaak dat de manen uit vallen.... Wat is een hengsten deken?

Dr vallen geen manen uit bij mijn paard Knipoog N hengstendeken is een deken met buikflap, die dekt dus ook de buik Haha!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:14

waarom heb je het dan laten schieten als je dat weet???

tja navelpiering was wel even heel gemeen de naalt er en en er uit... maar als het eenmaal zit voel je er niks meer van... Ik moet alleen zo af en toe controleren of ie nog vast zit... vast zit ie... maar los krijg ik hem niet meer... hoe kan ik dat het beste doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:40

Peelie schreef:
waarom heb je het dan laten schieten als je dat weet???

tja navelpiering was wel even heel gemeen de naalt er en en er uit... maar als het eenmaal zit voel je er niks meer van... Ik moet alleen zo af en toe controleren of ie nog vast zit... vast zit ie... maar los krijg ik hem niet meer... hoe kan ik dat het beste doen?

volgens mij had ik daar toen sch**t aan.. Tong uitsteken zou t nu ook niet meer doen denk ik haha ..

bij tong is het andersom (bij mij tenminste, is bij iedereen anders) ik vond de prik erg meevallen, het dik worden van de tong deed bij mij wel pijn en ik werd daar behoorlijk misselijk van.. maar dan nog viel het alles mee!
voel er nu ook echt 0,0 meer van !

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:42

ACSM schreef:
naomimak schreef:
ACSM wil je deze site ff kijke
http://denies1990.hyves.nl/album/215473 ... _state__=3

hier vind ik dat je het verschil slecht ziet tussen
jouw naast anky en deniise met het stil staaan

De onderkant van de bles lijkt idd wel op elkaar...

nee ik bedel niet het paard
maar jouw:P