Anseltje schreef:Oew ik denk dat ik morgen beetje aangeschoten ga worden
ik denk ik zometeen al

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Oew ik denk dat ik morgen beetje aangeschoten ga worden
suusiejj schreef:Anseltje schreef:Whaha mafkees
Ik ben vorig jaar hevig verbrand tussen m'n tieten, dit jaar ook alweer
had ik in GC ook, ik weet niej meer hoeveel graads maar waren zeker goede plekken
Jasia schreef:Ik denk dat je het goed raad Suus
suusiejj schreef:Anseltje schreef:Oew ik denk dat ik morgen beetje aangeschoten ga worden
ik denk ik zometeen al
Naomi_Haffie schreef:ik wil ook een HV polo dekje, maar ik vindze wel duur voor een verzorgpony,
Jasia schreef:Waar die muggenbult zat
suusiejj schreef:eigenlijk komt meende ik de horsel hier niet eens voor en de dwaas(daas)wel , ik heb uber vliegen spul geen horders vliegen iig! en blijft een week zitten
Anseltje schreef:Ik drink niet zoals jij
Heb morgen examenfeestje van Annemieke, en d'r zus komt nog alcohol na brengen(d'r ouders zijn weekje weg![]()
) Vorige x had ik daarna beetje licht en duizelig gevoel..
Anseltje schreef:suusiejj schreef:eigenlijk komt meende ik de horsel hier niet eens voor en de dwaas(daas)wel , ik heb uber vliegen spul geen horders vliegen iig! en blijft een week zitten
WelkeWij gebruiken atex daas spray, is ook goed. Totdat de paarden bezweet zijn
Anseltje schreef:ja ik heb er ook een mooi litteken aan over gehouden
Naomi_Haffie schreef:kben wegg(L)
suusiejj schreef:Anseltje schreef:Ik drink niet zoals jij
Heb morgen examenfeestje van Annemieke, en d'r zus komt nog alcohol na brengen(d'r ouders zijn weekje weg![]()
) Vorige x had ik daarna beetje licht en duizelig gevoel..
das altijd goeddan ben je goed onderweg, k had dat 1x jonge toen was ik in ny en ik had zooooooooooooooooooooooooooooo zin in apfelkorn!!!
hele aamd apfel gedronkeen toen liep ik na huis en alles bewoog na boven en beneden
moet ik bij zeggen dat elke keer als ik 1(!!!!) apfelkorn bestelde ik 2x erin kreegja ik heb zo me mensen
suusiejj schreef:Anseltje schreef:ja ik heb er ook een mooi litteken aan over gehouden
dies bij mij nu vot
Anseltje schreef:Whaha gekkie, ik ga ff de foto's van vianne uploaden.
En dan ga ik daarna naar bed.
Vorige x was ik echt vet duizelig, en de hele tijd moest ik lachen
Anseltje schreef:
Suusje, heb je nog rijfoto's van pas?