Die fotograaf mag ook wel bij mij langskomen hoor haha. Gaaf man!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nens77 schreef:Hallo dames !
Erg druk geweest dus weinig gepost maar wel meegelezen.
Aangezien we allemaal hafjes hebben, met enigszins hetzelfde postuur, wilde ik een vragen :
Mijn zadel ligt eigenlijk iet te ver naar voren, dit komt doordat zijn singelplek ver naar voren ligt vanwege zijn ronde ribben.
Heeft een van jullie dat ook ?
En is dat op te lossen door een bananensingel (en natuurlijk zadel laten bekijken want die heeft inmiddels een vorm aangenomen).
maessie schreef:Oe mooi Kiddokids! Is dit die van San?
@Sita: Alweer van die mooie fotos! Ik ga geloof ik toch ook maar zon mooi donkerblauw dekje halen voor Maes, vind het zo super staan! (zit al zo lang in dubio haha)
Mambo ligt weer heerlijk te slapen op de stoel! Hij is wel wat fitter als gisteren gelukkig, mekkert nu ook weer om eten. Maar dat krijgt hij nog eventjes niet.. Morgenochtend maar weer horen wat de veearst zegt!
maessie schreef:@Sita: Thanks, heb nog verjaardagsbonnen liggen voor de ruitersportzaak, dus maar eens even neuzen! Had zelf eerder al een kobaltkleurige gezien van Qhp, is denk ik net een tint donkerder, maar ook errug mooi! In de winkel maar even vergelijken!
Zoals het nu lijkt binnenkort (lees zal wel rond maart ergens worden) een fotomeeting bij ons in de buurt, dus zou wel een leuk setje zijn voor dan!
"bekijkt alvast de ruitersportsites"
@Yvank: Hoe gaat het nu?

??