Ja klopt, er staat behoorlijk spanning op... Er zit ook nogsteeds allenmaal blod op mijn vinger, maar durf het er niet af te halen, zometeen haar ik het korstje ook weg, en die is echt vlinter dun aan het oppervlak.. Binnenin zat het wel aan elkaar zitten denk ik
Pff... zit weer een topic over toot te lezen... wat een gezeur en gemekker zeg... Heel NL op zijn kop omdat toot is verkocht... En nu op zijn kop omdat PS er een fikse huurpijs aan vraagt om toot te rijden...
Ik ga straks even bijlezen eerst even een peeps post: Peeps was erg braaf alleen gruwelijk sloom met rijden, dus gaan werken aan het voorwaarts zijn. Zadel ligt goed alleen de klittenbandjes om het dekje aan de voorkant eme aan het zadel te bevestigen van het grandeurpad zijn te kort weaardoor die onder hetr zadel doorschuift naar achteren en het zadel heirdoor naar voren. Maar dit gaan we verhelpen door er een langer stukje klittenband op het naaien(mn moeder). Het zadel zit echt heeeeerlijk. Hier een paar foto's: Hier zie je wat er gebeurt m.b.t. het pad: En weer klaar, mooi knap koppie
Peeps is normaal juist erg voorwaarts. Maar tijd niet gereden en 6 maanden drachtig dus zal daar wel aan liggen, gaan er maar voorwaarts maken Dankje ze heeft inderdaad mooie manen alhoewel er hele stukken afgebeten zijn Pad gaat mn moeder van de week oplossen, langer klittenband halen en erop naaien.
Aaaaaaah manen afbijten =/ krijg zo trauma's, na pony met zomereczeem ga ik denk ik veel te zuinig worden met James' maantjes. Zonde zeg! Ooh dus ze is niet altijd sloom, heb jij ff geluk! Ben benieuwd wat voor veulen eruit gaat komen, door wie is ze eigenlijk gedekt?
oeh peeps ziet er goed uit meiden ik zelf ben geen fan van no limit omdat hij zo donker is en dat niet echt is toegestaan voor de fokkerij wensen in nederland, maar verder is hij wel mooi en kwa maat ook
Peelie: Wat rot van mara joh. Hopelijk doet ze snel weer normaal.
shilady
Geplaatst: 03-11-10 14:52
Marlis wat zit je er toch weer charmant op
vd week komt er even iemand op gesprek bij mij want ik wil een verzorgster voor Wietse zoek iemand die ervaring heeft met bange en moeilijk te benaderen paardjes . Heb toevallig een goeie pb gehad van een 26jarige meid in de buurt dus denk wel dat het wat is Duimen jullie even voor mij meiden !?
Met Jade gaat het wel een stuk beter kwa omgang hij is nu ook echt veel meer aan mij gewend omdat ik natuurlijk elke dag 2x kom voeren enzo Maar wietse is echt een aparte man
ja klopt farah is onder nottings naidoo gekomen, maar wij hebben zoveel hengsten gezien (Abel, Winser G, Nogales, Steinbach, Waterloo, Windspiel,Wirbel en nog wel een paar) vind ook dat jullie beide een nette houding hebben op peeps complument
Ik heb eentje van windspiel Wietse ... Ik moet zeggen dat ik kwa uiterlijk nog niet echt kapot van wietse ben maar wie weet als hij 2 jaar dat hij helemaal opbloeit .. Maar nu is het echt een bang veulen.... Arachon is een leuke hengst Jade is zijn zoon
Jeetje gail, wat ontzettend rot van mara. Ze hoort inderdaad niet door je heen te denderen. Hopelijk doet mara snel weer normaal en geneest jou hand snel. Fijn dat matador wel bbraaaf was.
Arachon is op dit moment wel een van de hengsten met een mooie jaargang veulens en deze verkopen ook vrij goed met windspiel heb ik het idee dat er teveel van zijn. voor naidoo heb ik gekozen omdat naidoo A vrij is en farah een amadeus merrie is
@ horrsi ik ben FNRS zit ruiter en zelfs ik werk altijd aan mijn houding
horsii
Geplaatst: 03-11-10 15:09
En wat houd fnrs zit ruiter in ? Wij werken er ook altijd aan, kan altijd beter Van no limit zijn volgens mij vrij weinig veulens in nederland, mischien meer in belgie.
farahtjuh
Geplaatst: 03-11-10 15:20
dat je bij de best zittende manege ruiters behoort van nederland ben 4 van nederland
dat komt denk ik omdat no limit niet goed gekeurd is bij de kvth
Moet me duidelijk nog meer inlezen wat Haflingers betreft, donkere Haflingers zijn dus niet toegestaan? Ik vind ze zelf wel erg mooi, net ff anders dan de standaard Haflinger.
heel heel erg donkerbruin gaat nog maar zo gauw er zwart in zit is dat niet erg positief als je er mee naar de keuring wilt of mee fokken
ik zelf heb een nimrod merrie gereden en die was ook donker met zwart vond het super mooi maar in het keurings resultaat zie je het terug en geven ze je er gouwer commentaar op