Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hypofocus schreef:Ik kom hier nog 1 keertje spammen....
Helaas voor vandaag geen haflinger in Limburg kunnen vinden.
Maar ik heb morgen nog 1 plekje in de agenda vrij.
En het hoeft nu níet perse in limburg te zijn!
Dus heb je een mooie haflinger, én een weide met sneeuw en een mooie achtergrond waar de haflinger in mag rennen?
Stuur dan even een foto en gegevens naar zoek@hypofocus.com
Check dit topic voor de voorwaarden:
[EA-CO] Gratis Prof. Fotoshoot in de sneeuw vandaag!
MaaykeKramer schreef:Peelie schreef:huh begrijp ik nou goed dat je vers verkochte paardje al weer tekoop staat???
yup
Peelie schreef:ASCM Dan vind je mijn merrie wel wat. Aangezien die redelijk robuust gebouwd is. Iig erg breed gescouderd.
naomimak schreef:ACSM wil je deze site ff kijke
http://denies1990.hyves.nl/album/215473 ... _state__=3
hier vind ik dat je het verschil slecht ziet tussen
jouw naast anky en deniise met het stil staaan

om gewoon p*s link te worden
. En arme haffie.
Weg bij z'n vertrouwde omgegeving, nieuw vreemd terrein en straks weer verhuizen. Heb echt te doen met hem en met jouw, dat is ook niet leuk om te horen. Hoop dat een persoon hem koopt die zijn of haar hart op de juiste plek heeft zitten en voor hem door het vuur gaat.
ACSM schreef:Peelie schreef:ASCM Dan vind je mijn merrie wel wat. Aangezien die redelijk robuust gebouwd is. Iig erg breed gescouderd.
Ja, ik vind jouw haf errug leuk!!!
Peelie schreef:Hihi je mag der wel een keer komen proberen
vooral Nobbi
lol
doei doei Peelie schreef:hmmm. toch nog even niet... Ik ben mijn navelpiersing aan het vergeten... dus ik moet nog even wachten..
Peelie schreef:ik vind Merlin zo mooi he
Mazzel ook... (het zit hem blijkbaar in de naam) Want ik vind Mara ook super mooi :p
lawl... ik loop me een beetje te vervelen... Ik ga zo maar eens naar mijn bedje toe...

Peelie schreef:TUURLIJK!!!
joopiexx ik heb sinds dinsdag vorige week een navelpiersing en die spoel ik met zeezout in gekookt water. dat moet dus afkoelen. maar ik was het vergeten te maken dus heb het nt even gemkaat... maar ik zt geen kopje met vers kokend water tegen mijn buik
kan je het zien... 
ik val momenteel goed af, dus wie weet is het voor mij als cadeautje