Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:SmeeJ schreef:Ja.
Zie mijn avater
Leuk leuk leuk
Anseltje schreef:Hihi, ik vind het niet erg hoor als je me dat zegt
want ik ben toch echt een dressuurmuts, dat ontken ik niet
Ik durf veel dingen eigenlijk niet, maar ik heb me al een tijdje voorgenomen alles te doen ook al vind ik het eng
Springen vind ik ook super leuk, alleen moet ik het paardje wel beetje vertrouwen.
Ik ga binnekort met vriendin mee naar dr pony, daar heb ik toen met clubdag 40cm opgesprongen, en dan ga ik durven hoger te springn xD
Ik vond dat parcoursje met clubdag overigens wel super gaaf, ook al was het maar laag
Naomi_Haffie schreef:vieren jullie sinterklaas ? , wij niet,
suusiejj schreef:Anseltje schreef:Hihi, ik vind het niet erg hoor als je me dat zegt
want ik ben toch echt een dressuurmuts, dat ontken ik niet
Ik durf veel dingen eigenlijk niet, maar ik heb me al een tijdje voorgenomen alles te doen ook al vind ik het eng
Springen vind ik ook super leuk, alleen moet ik het paardje wel beetje vertrouwen.
Ik ga binnekort met vriendin mee naar dr pony, daar heb ik toen met clubdag 40cm opgesprongen, en dan ga ik durven hoger te springn xD
Ik vond dat parcoursje met clubdag overigens wel super gaaf, ook al was het maar laag
haha nou prachtig toghals je vianne een keertje laat vrij springen kun je ongeveer zien hoe ze springt en kun je het miskien als je zelf durft op haar proberen
SmeeJ schreef:
SmeeJ schreef:
Anseltje schreef:Hee Jacq, leuk dat je er ook weer bent
jacqq schreef:Anseltje schreef:Hee Jacq, leuk dat je er ook weer bent
haaai
danku![]()
leuk dat jij er nog steeds bent
suusiejj schreef:ikke na asje![]()
![]()
suusiejj schreef:jacqq as is een kerel
haha anne lijkt net of ze over niks springt![]()
zo te zien springt ze ruim en moet ze zelf nog ff dr balans vindenmaar wanneer het zover is kun jij haar die balans een beetje geven
denk dat het jullie goed af gaat
SmeeJ schreef:geen idee.
auw, heb het verband eraf gehaald.
xLariss schreef:prutsmuts
'
Bokt, doet raar bij mij.
Het scherm is wit en waar normaal profiel pm en emaial staan zie ik gewoon blokjes? :S
dlientjuh schreef:IKKE HEB ME GEDICHTEN AFF!
en ben helemaal klaar
de rest zit lekker nog in gedichten stress
Jasia schreef:
Dit