Citaat:Ik vind als je een paard gewoon een maand droogvoer moet geven hooi en harde granen en water en lekker aan de arbeid moet zetten je zal zien hoe mooi ze slanken en bespierd ze worden daarvan
Heb je de haflinger in mijn profiel wel eens gezien?
Die heeft niet alleen een grasbuik, ze heeft ook een dikke laag vet, die bij elke beweging meedrilt! Ik weet niet of je dat in een maand weg krijgt. Ankie staat nu op de wei, op een pensionstal, ik vind dat ideaal voor een paard, maar een haflinger laten afvallen als ze op de wei staat is inderdaad vrij lastig... Maar goed, ik heb een graaskorf, en snachts gaat ze op stal dus misschien lukt het zo ook wel. En voor de keuring volgend jaar haal ik haar misschien 2 weken van te voren van de wei af.
Haflinger27: hoevaak train jij je 3jarige haflingers als ze voor de keuring moeten? En je 4 jarige?
Fietsen en wandelen zijn niet zo belastend maar ze is dan toch in beweging. Maar jammer genoeg heb ik daar echt geen tijd voor.. 

)
Maar uhm.. ik denk dat 2 weken na aankomst op een nieuwe plek en voor 2 veulens die vanaf gister pas halstermak gemaakt worden niet echt de meest ideale omstandigheid is voor een veulen om te keuren toch?
Ik wil aankomend jaar al!!