hoi hoi willen jullie mijn haflingertje ook taxeren?
naam: mindy hoogte: 1.45 leeftijd: 15 jaar alweer beleerd voor: mennen, recreatie en b springen met winstpunten vader: ? moeder: ? karakter: ze is erg braaf en mak en 100% verkeersmak!
naam:brenda vader:stein van den hemel leeftijd: 12 jaar niveau: L2 dres. L1 springen stokmaat: 1.36 braaf en lief in de omgang, verkeers mak, trailermak. maakt snel vriendjes.
Brenda is denk ik 1800 a 2100 waard. ze kan mooi lopen volgens mij en ze heeft een stamboek (toch?) ook zit ze op een mooie leeftijd vind ik en wat vind je van mijn paardje?
Whisper Ruin 1.52m sinds mei 3 jaar Met papieren v Winterstein! Onder het zadel (licht ingereden), leert zeer snel Verkeersmak, kan voor de kar, sociaal Super braaf op trailer/ en bij hoefsmid Volle bos witte manen en een hele volle spierwitte staart (als ie gewassen is maar dat snappen jullie denk ik wel )
Kan heel leuk lopen. En wordt (is) een hele goede springer (los 1.20m op eigen initatief)
Promiss is een haflinger van 4 jaar.. (eind mei) Ze is ingereden met bijna 3,5 jarige leeftijd. Ze is heel braaf, loopt goed begint nu alles makkelijker te doen waardoor ze ook aan het mooie werk toe komt. Ze kan wijken, en verder beheerst ze alle gangen beide kanten goed. Je kan met haar alles doen: wandelen, het bos in.. de weg op.. of gewoon lekker rijden in de bak. Ze vind alles wel leuk. Ze staat het hele jaar door op de wei. Ze is dus trailer en verkeersmak en 100% kinderlief Ze is gechipt en heeft een paspoort.. helaas geen papieren. Ze is overigens gek op springen.. zet promiss in een bak inclusief hindernis en mevrouw gaat lekker haar gangetje
Laatst bijgewerkt door __Marije__ op 20-07-05 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt
ruin, geboren op 11-05-1996 (9 jaar), 110% verkeersmak, fijn recreatie paard en een B-proefje lopen en een sprongetje maken kan hij ook! hij is 1.50m. Zijn vader heet Simpson en zijn moeder is Wilma. nou taxeren maar!
ruin, geboren op 11-05-1996 (9 jaar), 110% verkeersmak, fijn recreatie paard en een B-proefje lopen en een sprongetje maken kan hij ook! hij is 1.50m. Zijn vader heet Simpson en zijn moeder is Wilma. nou taxeren maar!
wisper -> 1300 stamboek, licht ingereden, mooi paardje promiss -> 1600 erg mooie haf! kweet niet precies maar ik ben der gewoon verliefd op sidney -> 1300 mooie stokmaat, geen stamboek???
hij staat wel ingeschreven bij het; haflingerstamboek.. bedoel je dat? ik weet eigenlijk niet precies wanneer het een stamboek haflinger is... kan iemand mij dat vertellen?