Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Viet schreef:Ik ben 20,5 en heb twee haflingers, telt dat ook haha?
Ik heb er een van 16 en een van 6. De ene is al 7 jaar in mijn bezit en de ander net 2 jaar

! Echt hele leuke haffies heb je 

Amanda schreef:Ik start alleen om de hoek
Daar kan ik onder de man heen. Heb geen trailer en Jim is een moeilijke lader.
Helaas hebben ze alleen maar outdoor. Dus moet toch eens kijken of ik dat probleem niet op kan lossen.
Hier in de buurt zijn wel haflingerwedstrijden. Wintercompetitie in Heerjansdam bijvoorbeeld.
S_uus schreef:Amanda schreef:Ik start alleen om de hoek
Daar kan ik onder de man heen. Heb geen trailer en Jim is een moeilijke lader.
Helaas hebben ze alleen maar outdoor. Dus moet toch eens kijken of ik dat probleem niet op kan lossen.
Hier in de buurt zijn wel haflingerwedstrijden. Wintercompetitie in Heerjansdam bijvoorbeeld.
Das leuk!
Hier zit ik meteen in Didam/Vragender of Ruurlo dat soort plekken vanuit Deurningen (daar woont Asra)
Ruurlo deed ik 2 jaar geleden wel aan mee maar dit jaar was het cc niet.
Ergens heen stappen met Asra gaat sowieso niet werken.
Laad probleem had ik met mn jongste ook (nu 2) , heb er iemand bij gehad die werkte via de methode van Eddy Modde.
Dat werkte eigenlijk heel goed.

ELpatcho schreef:Leuke paardjes Viet.
Ja ik start eigenlijk alleen Beilen omdat dat 14 km verderop ligt en dan vind ik het wel leuk. Maar verder ben ik voor een haflinger wedstrijd niet geweest. Dan ga ik net zo lief naar een gewone wedstrijd in de buurt.
S_uus schreef:ELpatcho schreef:Leuke paardjes Viet.
Ja ik start eigenlijk alleen Beilen omdat dat 14 km verderop ligt en dan vind ik het wel leuk. Maar verder ben ik voor een haflinger wedstrijd niet geweest. Dan ga ik net zo lief naar een gewone wedstrijd in de buurt.
Precies me 2 sowieso omdat ik altijd vervoer moet vragen, want mijn vader met zijn ford ka gaat niet werken...

Madeira_ schreef:Hmm dat heb ik ook, laadproblemen.. staleigenaren gaan wel met haar oefenen, echt heel fijn! Wat is het Eddy Modde precies?