Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

leuk dat die meiden zo lekker hun gang gaan, hartstikke gezellig! hoe zit het zadel trouwens?
De vierlandsheren tocht... ik was zaterdagavond (na een drukke avond op het werk) bij elyze blijven slapen. Arme jitske had overdag een beetje last gehad van koliek maar was in de avond al weer helemaal beter ! Had de hele paddock onder gescheten, gelukkig geen dunne mest
! De dag erna, de wekker stond om half 7, daar zijn we keihard doorheen geslapen. We werden gewekt door de oma om 10 na half 8, met alle haast opgestaan, klaar gemaakt, omgekleed en ontbeten. Gelukkig stond alles al klaar, dus alles in de trailers en weggereden !
' Gelukkig werd ze snel gevangen want er waren misschien wel 500 paarden in het bos. Snel op een koets gesprongen, die nam me mee. Cap terug op, ik helemaal onder de modder terug erop geklommen en verder gereden. Het enigste wat ik nu heb is vreselijke spierpijn maar voor de rest voel ik me goed
We hebben een geweldige rit gehad, het hele bos stond lekker onder water vanwege die vreselijke regen van gisteren. Dus we hebben lekker door de plassen gestampt, mn hele gezicht zat onder de modder, net als mn jas, en jitske en tammy zagen er ook prachtig uit
Na afloop was er een hele gezellige BBQ ! We hebben een GE-WEL-DIGE dag gehad. Over 2 weken is er weer zo'n geplande tocht waar we ook aan mee gaan doen
Ik verheug me er enorm op !!!
(al heb ik wel een mooie fries gezien met Wieneke erop!)
Zondag wel gaan rijden en hoe
Ze was heet, maar echt echt heet! Hebben door de bak geraced! Na 40 minuten racen was ze gekalmeerd en konden we lekker rijden, daarna nog wat laten galopperen door de bak en lekker lang uitgestapt want ze was doornat van het zweten, was echt weer goed weer gisteren 
Ik ongerust geweest voor niets, ze prutste gewoon met het water, niet dat ze teveel plaste dus! En ook geen lek in het dak ofzo, was geen regen zoals iemand hier zei...
. 
hihi..
!
ze was blij met de worteltjes en toen ze even naar buiten mocht werd ze helemaal vrolijk. Keihard bokken en rennen en springen... dat vind ze nou echt fijn
! Ik hoop dat we deze week weer kunnen gaan rijden, maar het is echt super druk met school! Voel me toch een beetje schuldig tegenover haar, maar het moet maar heel eventjes zo... Loran schreef:je bedoelt zeker dochtertjehihi..
Ja dat zeker weten. Hij is net vorige maand 2 geworden.
Was meer voor de grap het zadel erop, maar hij reageert er positief op
Dus af en toe eens herhalen
ik had het hier net over mijn nieuwe neefje dus een veetje verwarring.
Ben benieuwd naar foto's!
Ben dus echt geen kattenvrouw eh... Is echt een heel lief vos gestreept katertje van ong. 1 jaar oud. Ging er gisteren bij en hij genoot echt van de aaitjes, hij spint heel erg, leuk! Maar toch, eng beest, ineens had hij mijn mouw vast, wel om te spelen maar toch, geef mij maar een hond!
en anders kan je verdovingspasta gebruiken
! heb je toch eventjes een pbtje gestuurd, heb je een wat duidelijker beeld joh haha 

was dus een hele stoet, zal nog zien of ik aan foto's geraak!
wat een mooie foto van jou met je zwangere buik, ik vind dat toch altijd mooi voor te zien dat mensen ondanks dat er iets groeit in het buikje toch met de paardjes blijven gaan
super leuk van je achternicht met haar kindjes en je neefje
misschien dat het de volgende keer beter gaat met pessoa
!