Haflingerdagen 11/12/13 mei 2012

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lauraenabe

Re: Haflingerdagen 11/12/13 mei 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 18:04

Ik kom definitief op zondag voor 2x M2 en een rondje springen :)

Het is dan de tweede keer dat we weer op pad gaan nadat ik mijn hand in de prak heb gewerkt en ik ben erg benieuwd hoe het dan gaat. We zijn hard aan het werk op de puntjes die de laatste keer nog niet helemaal lekker gingen dus ik heb goede hoop.

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 21:51

Succubi schreef:
Carolien007 schreef:
@ Succubi,
dan vraag ik me af hoe ik daar weer bij kom :D. Als je nog een extra pony nodig hebt, ik heb er nog een staan. Ze is nu alleen even niet gereden en heeft het probleem dat ze haar energie niet kwijt kan :D

Kom maar op met die pony! Daar weet ik wel een ruitertje voor! :D

Ruitertje? Wel eentje met lef dan mag ik hopen :D. Tja ze springt alles maar kan soms een probleme met het tempo hebben :D.

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 22:53

@Carolien: Jong meisje maar kan bést rijden! :D. (beter dan ik als het op springen aankomt :') )

@lauraenabe: Leuk! (en sterkte met je hand! )

@Birmaantje: Jammer dat je niet mee kan doen met de cross, wel gezellig dat je met de dressuur meedoet! (kan je bij de cross aanmoedigen ;) )
Mei? Meestal staat de info toch al op de aangespannen haflinger? Nu is die site leeg en Ermelo helemaal offline -O-

Wie doen er allemaal mee met de estafette, hindernisbaan en ringrijden!??!?!
Ik zoek nog een estafette partner :D (Carolien... Had jouw paardje niet een een snelheids issue? <<) )

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 23:10

Ik had graag estafette met je gedaan, maar zie nu dat het op zondag is en ik kom zaterdag...

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 23:12

shetties schreef:
Ik had graag estafette met je gedaan, maar zie nu dat het op zondag is en ik kom zaterdag...

-O- snif

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 23:27

Sorry :(:)

Of ik moet mijn papa lief aankijken, dan kom ik misschien ook op zondag O:)

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 08:53

Succubi schreef:
@Carolien: Jong meisje maar kan bést rijden! :D. (beter dan ik als het op springen aankomt :') )

@Birmaantje: Jammer dat je niet mee kan doen met de cross, wel gezellig dat je met de dressuur meedoet! (kan je bij de cross aanmoedigen ;) )
Mei? Meestal staat de info toch al op de aangespannen haflinger? Nu is die site leeg en Ermelo helemaal offline -O-

Ik zoek nog een estafette partner :D (Carolien... Had jouw paardje niet een een snelheids issue? <<) )

Ik doe ze alledrie mee en zoek ook nog een partner voor estafette :D dus als je nog niemand hebt..

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 09:27

@Succubi: sorry was niet helemaal duidelijk van mij maar ik doe helemaal niet mee, alhoewel ik nu toch een beetje twijfels krijg!haha Gaan vandaag wel de nieuwe trailer ophalen?? Ga denk ik eerst eens onderlinge wedstrijd dressuur bij ons op stal proberen! Wat is Gráni toch mooi <3
Verder iedereen die meedoet heel veel succes
Inderdaad de site de aangespannen haflinger is offline <<) kennisje van mij is commandant van Ermelo en zei vertelde dat het rond eind mei op de site zou komen. Dus maar even afwachten
@lauraenabe: M2 gaaf zeg en dan ook nog springen!Stoer
@_Aurora_: jammer dat ik er niet ben want kan ik jouw knapperd niet zien. Veel succes

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 17:50

Birmaantje: ja had jouw topper ook graag willen zien maar dat komt vast nog wel een keer! Leuk!

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 18:13

Succubi schreef:

issue? Tja is maar hoe je het bekijkt, ik vind het wel fijn om zo met de paarden mee te komen, maar aan snelheid geen gebrek :D. Alleen op de een of andere manier is ze hier op de club met de barrel nooit sneel, dan geet ze per ton perfect uit zichzelf van galop wisselen en dat soort dingen :+

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 19:46

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:36

Carolien007 schreef:
Succubi schreef:

issue? Tja is maar hoe je het bekijkt, ik vind het wel fijn om zo met de paarden mee te komen, maar aan snelheid geen gebrek :D. Alleen op de een of andere manier is ze hier op de club met de barrel nooit sneel, dan geet ze per ton perfect uit zichzelf van galop wisselen en dat soort dingen :+

Aj, dus het is een gok om haar met de estafette in te zetten? :')

@Chasey: Leuk!! Ik hoop dat het morgen goed gaat!

Voor iedereen die meedoet met de cross morgen: VEEL PLEZIER!!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:43

Haha dat hoop ik ook. James is nogal goed in het slopen van picknick banken ;) :') Ben benieuwd of hij daar morgen in 1 keer overheen wil... ipv 10 keer. :+

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 23:30

Ja, het filmpje was ook prachtig!
En eeeh, pas ook op met die berg he? ;)

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 08:21

Ik hoop dat ze de pas de deux een kur maken. Denk dat er dan een stuk meer deelnemers zullen zijn.

Hoop wel dat het ringrijden en het springen doorgaat... Heb anders mn oufit voor niets..

Dus ff meer mensen zich inschrijven!!!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 09:01

Hoelang gaat het nog duren het voor mijn mailtje wordt beantwoord? Is alweer een aantal dagen geleden.

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 09:23

Sandrina schreef:
Hoelang gaat het nog duren het voor mijn mailtje wordt beantwoord? Is alweer een aantal dagen geleden.

Dat kan wel even duren, ze werken ook gewoon.
Wat wil je weten?
Of je wilt weten of er plek is en je nog kan aanmelden is het antwoord: Ja er is plek en ja je kan je gewoon aanmelden (voor alle onderdelen).

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 09:26

Succubi schreef:
Sandrina schreef:

Dat kan wel even duren, ze werken ook gewoon.
Wat wil je weten?
Of je wilt weten of er plek is en je nog kan aanmelden is het antwoord: Ja er is plek en ja je kan je gewoon aanmelden (voor alle onderdelen).

Je had zoiets geschreven dat er plek was. Ik dacht dat ik een mailtje moest krijgen om dat bevestigd te krijgen.Dan weet ik daarover voldoende. Wat zijn de kosten aan de buitenrit meedoen?

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 09:31

Als je je aanmeld en betaald krijg je vlak voor de dagen een bevestiging. In dit geval: Geen nieuws, goed nieuws ;)
Op de site staan de prijzen vermeld. Bosrit is 8,-

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 09:35

Succubi schreef:
Als je je aanmeld en betaald krijg je vlak voor de dagen een bevestiging. In dit geval: Geen nieuws, goed nieuws ;)
Op de site staan de prijzen vermeld. Bosrit is 8,-

Duidelijk, volkomen duidelijk.

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 10:03

Heb het mailtje gelezen, maar als de hindernisbaan naar zaterdag word verplaatst ga ik daar zeker nog aan meedoen!:)

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 10:09

zou ik echt jammer vinden want het ringsteken was vorig jaar echt super leuk!

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 10:18

ik denk dat het sowieso wel handig is als de mail wat vaker beantwoord wordt want nu haken sommigen af omdat ze geen antwoord krijgen op de email. En dat zou toch zonde zijn!

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 10:21

Ik heb me net afgemeld, ik ga per 1 mei met Nikita voor 3 maanden naar België (als alles goed gaat). Ik hoop volgend jaar wel heen te kunnen.

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 12:32

Is er iemand die mee doet aan de haflinger dagen in de buurt van leerdam/vianen/gorinchem ? :o