Het is dan de tweede keer dat we weer op pad gaan nadat ik mijn hand in de prak heb gewerkt en ik ben erg benieuwd hoe het dan gaat. We zijn hard aan het werk op de puntjes die de laatste keer nog niet helemaal lekker gingen dus ik heb goede hoop.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Succubi schreef:Carolien007 schreef:@ Succubi,
dan vraag ik me af hoe ik daar weer bij kom. Als je nog een extra pony nodig hebt, ik heb er nog een staan. Ze is nu alleen even niet gereden en heeft het probleem dat ze haar energie niet kwijt kan
Kom maar op met die pony! Daar weet ik wel een ruitertje voor!
Succubi schreef:@Carolien: Jong meisje maar kan bést rijden!. (beter dan ik als het op springen aankomt
)
@lauraenabe: Leuk! (en sterkte met je hand! )
@Birmaantje: Jammer dat je niet mee kan doen met de cross, wel gezellig dat je met de dressuur meedoet! (kan je bij de cross aanmoedigen)
Mei? Meestal staat de info toch al op de aangespannen haflinger? Nu is die site leeg en Ermelo helemaal offline![]()
Wie doen er allemaal mee met de estafette, hindernisbaan en ringrijden!??!?!
Ik zoek nog een estafette partner(Carolien... Had jouw paardje niet een een snelheids issue?
)
Succubi schreef:@Carolien: Jong meisje maar kan bést rijden!. (beter dan ik als het op springen aankomt
)
@lauraenabe: Leuk! (en sterkte met je hand! )
@Birmaantje: Jammer dat je niet mee kan doen met de cross, wel gezellig dat je met de dressuur meedoet! (kan je bij de cross aanmoedigen)
Mei? Meestal staat de info toch al op de aangespannen haflinger? Nu is die site leeg en Ermelo helemaal offline![]()
Ik zoek nog een estafette partner(Carolien... Had jouw paardje niet een een snelheids issue?
)
Carolien007 schreef:Succubi schreef:@Carolien: Jong meisje maar kan bést rijden!. (beter dan ik als het op springen aankomt
)
)
issue? Tja is maar hoe je het bekijkt, ik vind het wel fijn om zo met de paarden mee te komen, maar aan snelheid geen gebrek. Alleen op de een of andere manier is ze hier op de club met de barrel nooit sneel, dan geet ze per ton perfect uit zichzelf van galop wisselen en dat soort dingen
Sandrina schreef:Hoelang gaat het nog duren het voor mijn mailtje wordt beantwoord? Is alweer een aantal dagen geleden.
Succubi schreef:Sandrina schreef:Hoelang gaat het nog duren het voor mijn mailtje wordt beantwoord? Is alweer een aantal dagen geleden.
Dat kan wel even duren, ze werken ook gewoon.
Wat wil je weten?
Of je wilt weten of er plek is en je nog kan aanmelden is het antwoord: Ja er is plek en ja je kan je gewoon aanmelden (voor alle onderdelen).