dankje coronalime, net even in je topic gesnuffeld en gerageerd, heerlijk dier
ja ze is lekker ouderwets, maar t leuke is juist dat ze daarintegen wel weer heel goed kan lopen maar dat kunnen meer ouderwetsen, alleen weten mensen dat vaak nie
Klopt, haha, mijn vorige haf was ook ouderwets type en die heeft met zn vorige eigenaar M2 gelopen, nou was ik zelf nog niet zo'n niveau maar toch kon die ook behoorlijk sjouwen
Wolder (Het waaide een beetje veel, en daar had hij een beetje last van )
Met pap en de KWPN op buitenrit, tenminste dat was het plan.. Wolder was zó heftig dus die heb ik toch maar dressuurmatig getraind (In galop over het parkeerterrein heeft hij zeker van Goldy nageaapt)
Lensamel: Wat een schattige foto die 1e! Nijland: Dat vind ik een hele leuke Haflinger *Arabiertje: Hij ziet er leuk uit Zazalover: Die van jou heeft ookal zoveel knieactie! Coronalime: Leuke foto wendy1987: Die 1e foto is erg mooi inderdaad! Maestro: Leuke foto's weer, mooie warme belichting ook
En ik zag een leuk koppie van PHOENIX!!!! Ik vind hem zo leuk he! Hij ziet er wel nog een beetje puppy achtig uit maar hij is zo ontzettend knap,om van te kwijlen! Blijft hij nu voorlopig bij jullie op stal staan Arabiertje,of word hij verkocht?
Anoniem
Geplaatst: 26-11-11 21:19
Heeeeel veel knappe hafjes gezien
Storly vind ik echt leuk
3 jarige vandaag nadat ik de bakrand had geknuffeld
Oke even vanaf pagina 19 dan maar,ik loop wat achter Winston die heel hoog springt, Knappe peeps, En een hele mooie beau weer, Vliegende hafjes,ook altijd leuk Storm heeft een leuk koppie, Stoere foto’s van sterre, Een hartjes haf , Een james cartoon,ik vind hem geweldig! Mooie siska, Lensamel wat een heerlijke pony is dat om te zien zeg Storly (?) is ook onwijs knap! Owh en wat ziet phoenix er goed uit! Zaza doet het goed, Shanti is leuk, Die Nebu foto’s zijn echt mooi , Wolder heeft de wind dus ook in z’n hoofd Knappe marit,
Ik heb trouwens geweldig nieuws ( nja vind ik zelf dan het meest denk ik ) Maar ik heb contact met de zoon van nobbi z’n fokkker ( vader is overleden) Ik heb eigenlijk nooit wat over z’n verleden te weten kunnen komen en nu heb ik via het duitse haflinger forum contact gekregen met een vrouw die heeft het adres van de fokker voor me opgezocht en m’n brief naar het duits vertaald. Deze brief heb ik toen naar de vader opgestuurd,m’n adres en mail enzo er in gezet en vannochtend toen ik m’n mail opende stond daar die mail. Hij heeft foto’s toegestuurd,en me wat over nobbi z’n ouders verteld. Alleen ze hebben hem maar een halfjaar gehad en hij is toen verkocht,diegene waar hij naar verkocht is zal mij nog terug mailen. Dat heeft de zoon voor me geregeld!
Dus hierbij nobbi als veulen met z'n moeder waar hij best wel veel op lijkt :