@ Marga, Mooi dat het goed ging, en dat het op het eind ook zo goed ging!
@ Rianne: Super dat ze op een beter plekje komt te staan!
@ Sanne: ik ben hier ook nog maar net maar, welkom hier en wat een leuk hafje heb je!
@ Heidi: Succes zondag voor ermelo 
@ Susanne: Je bent niet de enige die gek word van dit weer
Mooi dat je het rijden goed hebt afgesloten, geeft altijd wel een fijn gevoel!
Lotte & Beau24 Augustus 2011*********************************
Weer fijn op Beau gereden, hij deed goed zijn best en was goed aan de hulpen. Op een gegeven moment
was ik hem zo aan het opsluiten en ondertussen aan het motiveren dat hij dus serieus een stukje ging
piafferen

Natuurlijk Taktmatig niet echt goed en het waren maar een paar stapjes maar toch! Toen
nog een keer geprobeert en hij deed t weer! Zo trots op mijn mannetje! Heb er verder maar niet te veel
mee omgeknoeit, we zijn nog lang geen grand Prix
25 Augustus 2011*********************************
Zo, half 6 les gehad, man wat was Beau aan het draken zeg

Mijn instructrice kon op een gegeven moment haar lach niet eens meer inhouden zo erg was ie bezig

Het begon wel fijn, was hem lekker voor de les aan het inrijden en hij liep mooi door zijn lijf en was heel
fijn in de mond. Toen eerst even rustig gestapt en toen wouden we gelijk maar beginnen met de proef,
zonder zweep, nou we begonnen met binnenkomen, en daar bleef het de eerste 20 minuten ook bij

Hij kwam goed voorwaarts en fijn binnen, maar bij het halthouden,... toen begon hij keihard achteruit te lopen en
omhoog te proberen te gaan, en niet vooruit willen. En ondertussen die oren wel naar voren met zn pretkop
En zo bleef het doorgaan, op een gegeven moment de zweep er maar weer bijgepakt en toen kregen we vliegles ,
bokken, wegspringen en helemaal gek. Dus zweep uiteindelijk maar weer weggegooit en toen weer halthouden,
zelfde verhaal.
Uiteindelijk, na 20 minuten dus, konden we redelijk netjes binnenkomen en halthouden, en gingen we verder met de proef.
Fijn, over 2 dagen ons 2e M1 wedstrijd en vraag me af hoe we dit dit keer gaan overleven zo zonder zweep

*Help*