sinds gister op de manege, en dacht even snel langs me huisje rijden, had even 20 min heerlijk gereden! het ging super, en woon 2 min van de manege vandaan dus ging even langs huis:
als hij straks uit de rui is dan heb je een zonne bril nodig om hem aan te kijken.
Baileysdream
Geplaatst: 04-04-11 17:24
Suflo schreef:
Gave foto's weer!!!!!
Hier nog 2 van Flodor met zijn vriend!!!!
Volgens mij zijn dit gewoon sokken voor de bescherming ga ik ook mee beginnen volgende week! en volgende week een exceemdeken halen, madame schuurt waarschijnelijk vanwege der losse haren maar alles voor het onzekere ook is het wel fijn kunnen die grmbl paarden niet meer aan der manen trekken. jaloerse paardjes.
ik heb trouwens filmpjes gemaakt van dream gister met een slofteugel zal ik ze hier eens proberen te zetten? oja daar kan je wel weer heel goed op zien dat ik nog niet echt kan blijven zitten in haar galopje daarom lessen we ook lekker 1x in de week! ga kijken of ik ze er op krijg.
Óeh ik heb nog zoveel foto's gevonden! Filmpje is op 90% uploaden ( moet via mobiel) Hier de eerste twee foto's! Heerlijk koppie! wat te doen als je je drie uur verveelt? Rest komt later mag er maar twee plaatsen!
wauw! prachtige fotos weer van shilas! wat heb jij trouwens vaak fotoshoots
Birmaantje
Geplaatst: 04-04-11 20:00
Wat een mooie foto's weer! Wat heeft Flodor toch lange manen.
Wat een lief hoofdje heeft Marlijn!
Shilas staat ook weer mooi op de foto.
Wat een super mooie kleur heeft Willem toch! Echt een golden haf
E_Nalanta
Geplaatst: 04-04-11 20:21
_Bitje_ schreef:
Het zijn vrienden en vriendinnen met hun eigen camera's of met die van mij haha, vandaar! Bedankt!
Nathalie83
Geplaatst: 04-04-11 20:25
Super leuke foto's weer
Eva, ben je site aan het doorspitten maar heb je ook een manier om kusje aan te leren zonder voedsel beloning? (we voeren niet uit de hand op stal) Owja, is offtopic.. mag ook via pb hoor
_Bitje_
Geplaatst: 04-04-11 20:38
E_Nalanta schreef:
_Bitje_ schreef:
Het zijn vrienden en vriendinnen met hun eigen camera's of met die van mij haha, vandaar! Bedankt!
Oke, wat leuk zeg!
Baileysdream
Geplaatst: 04-04-11 23:39
ik weet zelf dat mijn houding niet echt hmm goed is! m'n beenligging en ik houd ze niet echt stil. Dus dat hoef ik niet meer te weten! ben wel heel benieuwd wat jullie nou van dream vinden hoe ze loopt! rijd eens in de maand een x met slof of stie! zodat ze toch der rug gebruikt, Tips voor dream's houding zijn uiteraard welkom! kan altijd nog wat aan gebeuren! Tips voor mijn houding euhm tja zijn ook welkom als ze maar acceptabel zijn! ( kan mooi via een PB. ik ben namelijk ook geen zz zwaar ruiter. Het zijn trouwens korte filmpjes! kon er geen 1 lang filmpje van maken dat stomme youtube ook! Tweede filmpje van de galop komt nog! youtube doet lastig!
hele leuke haf mandy,maar met slof gebruikt jou paardje haar rug niet hoor......ze drukt haar rug weg,net wat je niet wilt zeg maar......ik zou er niet meer mee rijden,maar probeer haar zelf jou hand op te laten zoeken,kan even duren,maar pas dan kan je verder en zal ze haar rug op de goede manier gaan gebruiken. ze loopt soms zelfs ''teugel kreupel'' een teken dat ze echt niet lekker loopt. dit is niet on aardig bedoeld,maar zo gaat jou paardje niet lekkerder lopen......