Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amanda schreef:Deal
Wat voor boommaat en inchmaat heb je besteld?
En zijn ze helemaal op komen meten enzo?

En als je paard een keer een paar gekke sprongen maakt krijg je die knop voor op het zadel in je kruis![/quote]
ik denk er nog ff over na, + dat je weer allemaal nieuwe spullen moet kopen.
heel vervelend!ha ha
Maar goed, het is tijd voor een nieuw tijdperk, het dressuurtijdperk..

Sita_ schreef:Jawel.. Mja, als ik nu zomaar af en toe op een westernzadel zou zitten zeg ik ja..
Maar ik zit al 15 jaar dagelijks op een westernzadel..Maar goed, het is tijd voor een nieuw tijdperk, het dressuurtijdperk..
Sita_ schreef:Nee, gek genoeg ligt het eigenlijk prima op haar rug..
Het oogt groot, maar het ligt goed.. Het drukt ook niet vanachter op de rug. Dat komt weer omdat het zadel anders is opgevuld en de kussens ook anders geplaatst zijn dan op een normaal zadel.
Hinke schreef:Sita_ schreef:Jawel.. Mja, als ik nu zomaar af en toe op een westernzadel zou zitten zeg ik ja..
Maar ik zit al 15 jaar dagelijks op een westernzadel..Maar goed, het is tijd voor een nieuw tijdperk, het dressuurtijdperk..
Had je geen ander westernzadel dat beter past kunnen kopen?
Ik denk trouwens dat het je mee gaat vallen om op een dressuurzadel te rijden, zeker als je een beetje een goede hebt. Je gaat automatisch ook beter zitten, en je krijgt er een goede beenligging van.

leuke pony! Ziet er goed uit
. Maar goed dat komt hopelijk omdat ik er nog niet veel vaker dan 15 keer op heb gezeten.

Had jij nou ook een dressuurmodel? Heb jij dan ook dat ze zo veel ruimte tussen het schoft en het zadel hebt?