Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tahnee1987 schreef:maar misschien een aanrader om te wassen met silver shampoo...dat is een shampoo vor ouwe mensen..dat houd hun haar mooi wit! bij mij op stal gebruiken ze dat ook voor de schimmel paardjes!
Jeanneee_ schreef:tahnee1987 schreef:maar misschien een aanrader om te wassen met silver shampoo...dat is een shampoo vor ouwe mensen..dat houd hun haar mooi wit! bij mij op stal gebruiken ze dat ook voor de schimmel paardjes!
jaa klopt! alleen een kleine TIP; lees goed de gebruiksaanwijzing want een vriendin van mij heeft dit te lang laten zitten en toen glansde de pony paars op
mait schreef:Het klinkt alsof jullie allemaal de staartjes keurig wit krijgen, maar het wil bij mij maar niet lukken! Ze is van zichzelf vrij grijs, maar ik heb niet het idee dat haar staart ook van nature zo geel/bruin hoort te zijn.![]()
Meestal wordt er eerst geweekt in biotex en dan met shampoo flink soppen, uitspoelen en dan met zilvershampoo (niet teveel, ben altijd bang dat haar staart dan paars wordt) en dan is het wel iets beter.... Ik was alleen voor wedstrijd omdat ze al een beetje en zieilig staartje heeft van zichzelf, dus als ik er teveel aan ga zitten wordt ie alleen nog maar zieliger![]()
help!
moniekk schreef:haha die van mij geniet er juist van als hij gewassen wordhij vind het heerlijk! vooral bovenaan zn manen net achter zijn oren hihi