p.s Ja ik heb besloten dat ik ook dit jaar ga! Mooie leer-ervaring en misschien gaan we dan volgend jaar gewoon weer met de tips/advies wat we dit jaar krijgen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tootz schreef:Ben je lid van het kvth? Als het goed is krijg je dan een blad. Daar moet over een tijdje het inschrijf formulier in verschijnen... of even opvragen bij de kvth. (ik ga dit jaar ook voor het eerst en tot zo ver ik begrijp gaat het zo in zn werk!)
p.s Ja ik heb besloten dat ik ook dit jaar ga! Mooie leer-ervaring en misschien gaan we dan volgend jaar gewoon weer met de tips/advies wat we dit jaar krijgen
Tootz schreef:Heb je dr ook overgeschreven op jouw naam? dan wordt je automatisch lid namelijk.
iSaBeLL schreef:Tootz schreef:Heb je dr ook overgeschreven op jouw naam? dan wordt je automatisch lid namelijk.
Als goed is wel. We hebben het paspoort toen opgestuurd en ons adres gegevens erbij gedaan..
Nijntje1987 schreef:Ik ben 12 juli waarschijnlijk op die van Friesland van de partij!
Met natuurlijk de eigenaar van de haffies, we komen er dan waarschijnlijk met 3.
Iemand nog tips voor het schoon houden van je haffies de nacht ervoor? Want schoonmaken is niet het probleem, alleen het goed schoon houden die nacht...
Pauk schreef:Staart in een losse vlecht na het wassen en in een panty met aan de bovenkant een bandage.. En gewoon hopen dat ze de manen schoon houden..
Wassen kan trouwens ook heel goed met babyshampoo.. daar wordt het ook heel goed wit van
@ Claubrink.. Opsturen naar het KVTH met een briefje erbij.. Dan wordt hij op je naam gezet maar dr komt ook nog een schetser en je moet importkosten van rond de 50 euro betalen
Pauk schreef:Wassen kan trouwens ook heel goed met babyshampoo.. daar wordt het ook heel goed wit van