Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
window schreef:ja mij bijvoorbeeldhaha
lauraenabe schreef:ik start op de 15e mijn hafje B dressuur
VivaLaVida schreef:ik wil ook parade mee rijden.. maar dan word het weer zo'n lange dag en vief moet ookal springen en dressuur..
Quidou schreef:ik moet dat inschrijfformulier nog opsturen..
Kan dat nog?
ACSM schreef:VivaLaVida schreef:ik wil ook parade mee rijden.. maar dan word het weer zo'n lange dag en vief moet ookal springen en dressuur..
Ja, kom gezellig parade rijden!!! De 2 wempires naast elkaar
lauraenabe schreef:lauraenabe schreef:ik start op de 15e mijn hafje B dressuur
voor mij word het waarschijnlijk geen parade want er gaat een soort vriendin van mij mee om me voor te lezen en ik weet niet of die zolang daar wil blijven enzo. maar ik hoop dat ik wel mee kan rijden en dan ook nog zonder dat mijn haflinger er vandoor gaat.
VivaLaVida schreef:jaaaaa! euh even slof dr om en stang en trens en dan lukt het welmezelf vast tapen hahaha!
hmmmmm ik denk dat ik het maar gewoon doe, even slacht offer vinden om me erheen te rijden, want als ik parade mee ga rijden denk ik niet dat mn paps de hele dag wil wachten...
Bo0wiee schreef:doen er nog meer mensen mee in de B dressuur met startkaart,..?En met springen 90 cm?
Bo0wiee schreef:0ke leuk dan moet ik tegen jouw..
Bo0wiee schreef:0ke..Nou ik rij niet zo veel dresuur wedstrijden ik spring meer..
Bo0wiee schreef:haha mijne heeft ook een keer uit de ring gesprongen toen was ik meteen gediskalificeerd...![]()
maar dat doet ie niet meer..
ACSM schreef:VivaLaVida schreef:jaaaaa! euh even slof dr om en stang en trens en dan lukt het welmezelf vast tapen hahaha!
hmmmmm ik denk dat ik het maar gewoon doe, even slacht offer vinden om me erheen te rijden, want als ik parade mee ga rijden denk ik niet dat mn paps de hele dag wil wachten...
Gezellig!!! We binden wel een touw van Vief naar Mazzel.... Blijven ze iig bij elkaar