Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gucci_girl schreef:grrr wat balen toch dat er zo weinig haflingerwedstrijden hier in de buurt zijn!!
Babsie_Flash schreef:gucci_girl schreef:grrr wat balen toch dat er zo weinig haflingerwedstrijden hier in de buurt zijn!!
Woudenberg is toch in de buurt bij jou en die op de Utrechtse manege?
Babsie_Flash schreef:Meestal is er in de zomervakantie bij de Utrechtse manege een Haflingerdag.. tenminste.. als het niet afgeschaft is?
Ik zie trouwens op de site van de aangespannen Haflinger dat er in Bilthoven bij manege de Paddock wedstrijden zijn geweest en ook in Werkhoven.
gucci_girl schreef:grrr wat balen toch dat er zo weinig haflingerwedstrijden hier in de buurt zijn!!
Vliendertje schreef:27 januari haflinger wedstrijden in Vragender.. (met&zonder startkaart)
Ik geloof dat het alleen al vol is..
En ik doe mee
_karin_ schreef:Op de site van DAH staat 29 april 2008 dus ik zou wel even opletten dat iedereen 29 maart aanhoudt. Is ook wel logischer maartoch.
Arrisje schreef:Ik zal het nu maar vast vermelden (het is dus nog niet zeker!), maar ik ben bezig om 29 maart weer een wedstrijd in Woudenberg te houden. Info volgt nog.