Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Horsii_mine schreef:Ik heb nog steeds pas van 2 mensen foto's gezien![]()
Ik ben waarschijnlijk veel te ongeduldig maarja..
En de foto's van proffesionele fotograven worden
waarschijnlijk pas over een weekje ofzo geplaatst..

Ireentjuh schreef:Winser-G ken ik helemaal niet eerlijk gezegd! Heeft iemand een foto van hem?
(of foto's van de hengstenkeuring, ook leuk)

Pauk schreef:ik heb ook foto's van volgens mij alle hengsten..
Ik vond Austria in zijn voordeel ontwikkelt.. Jeetje wat is die veranderd! Ik heb meerdere mooie mannen gezien maar ben niet afgeweken van mijn hengstenkeuze voor aanstaand jaar..

haflinger_27 schreef:Pauk schreef:ik heb ook foto's van volgens mij alle hengsten..
Ik vond Austria in zijn voordeel ontwikkelt.. Jeetje wat is die veranderd! Ik heb meerdere mooie mannen gezien maar ben niet afgeweken van mijn hengstenkeuze voor aanstaand jaar..
Verder kijken dan een paar hengsten die kent, en in het buitenland is als fokker als je vooruit wil niet slecht denk ik.!!!!
En een combinatie hoeft niet keer op keer de perfecte te zijn 5 x dekken kan 5 keer een ander veulen geven....
Faniek schreef:Ik heb vernomen dat Walker van de Tibbe, de 1A bij de driejarigen, mogelijk is afgekeurd.

Buitenzorg schreef:Faniek schreef:Ik heb vernomen dat Walker van de Tibbe, de 1A bij de driejarigen, mogelijk is afgekeurd.
Oh? Op de site van het KVTH staat daar nog niets over???