er zijn ook haflingers met een fijnere bouw.
en zo 1tje verzorg/heb ik en daarme probeer ik ook in de Z te komen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Demian schreef:Die schopte Demian verrot en de rest werd ook niet gespaard.

sjorsie schreef:Demian schreef:Die schopte Demian verrot en de rest werd ook niet gespaard.
nou nou even rustig! alleen tijdens het eten eiste hij zijn deel, je kunt ook overdrijven hoor en als dat zo was waarom zei je dan niets? ik vind het een beetje vreemd om nu zo uit te vallen als je het in mijn gezicht nooit hebt gezegd. Brigitte heeft er ook nooit wat over gezegd, dus overdrijven is ook een vak apart!
.
sjorsie schreef:@ Nadya en Kekaro: thanks, sommige mensen hebben idd wel erg snel hun oordeel klaar
Kekaro: ik heb je *kind* gezien op Taams hij is al flink groot zeg!
ja het is een beer !
in de zomermaanden is ie een stuk minder meteen 

Mando schreef:Alexx schreef:gruwelijke paarden, dik lelijk, kunnen niet in de sport, eigenwijs, vervelend. Sloom. Nee geen haflingers voor mij
nou jaaa
je hebt ook haflingers die hoog in de dressuur lopen hoor
en dik en lelijk hoezoo..??je hebt zeker nooit een haflinger van dicht bij gezien
![]()

, recreatie, sport (jaja, tot een bepaalde hoogte, ook een uitdaging denk ik dan maar), mennen alles in een lief, op dit moment, wollig pakketje. Ten minste als ze een zeer degelijke opvoeding hebben genoten anders zijn het monsters.