Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

horselover21 schreef:Ik wist serieus niet eens dat het kon een haflinger boven de 1.55!! Deze worden dan toch niet opgenomen in het stamboek? Daar zit toch een bepaalde maat aan vast?
Die van mij is 1.44,5, normale maat denk ik.
jen_james schreef:mijn haflinger is 1.62 ... en is nou 12 dus sal niet meer groeien![]()
..
jen_james schreef:mijn haflinger is 1.62 ... en is nou 12 dus sal niet meer groeien![]()
grapje 
haha 
MissDonna schreef:aron komt ook no wel dicht bij de 1.60dus dat is wel lekker!
Hij is officieel van mijn vriend, Maar hij zegt het is 'ons' paard tja dat laat je geen 2x zeggen toch

Poenarie schreef:James was de grootste haf van Nederland ofzo?
Anne ( annuh ) heeft James weleens bijgereden en die vertelde dat.

Tiso schreef:neetje86: ben het wel een beetje eens met jou..
vind ze niet lelijk maar vind als je haflinger hoort dan denk ik aan een klein dik rond paardje(nou dik niet altijd, ronde vorm). vind somige grote haflingers niet echt type haflinger( mijn mening niet banketstaaf bedoeld.)
maar zitten inderdaad wel leuke grote bij hier op bokt..
wist niet dat ze veel groter dan 150 konden worde:P
neetje86 schreef:Tiso schreef:neetje86: ben het wel een beetje eens met jou..
vind ze niet lelijk maar vind als je haflinger hoort dan denk ik aan een klein dik rond paardje(nou dik niet altijd, ronde vorm). vind somige grote haflingers niet echt type haflinger( mijn mening niet banketstaaf bedoeld.)
maar zitten inderdaad wel leuke grote bij hier op bokt..
wist niet dat ze veel groter dan 150 konden worde:P
idd als haflingers zo groot worden bijft er niks meer over van het oorspronkelijke ras. en ik denk dat je net als bij van die kleppers van kwpnners er een zwakker ras van krijgt met meer rug en been problemen. want het zijn geen paardjes om zo groot te zijn.