mijn Haflinger heet Cheyenne haar dochter van vorig jaar : Montana River, haar hengstveulen van dit jaar Dakota...... Dakota en Cheyenne zijn beide vekocht
Mijn haflinger heet Stupa (en dat spreek je uit als stoepa)van kunst en vlieg. Mijn vorige haflinger heette Amaril van de Heksenketel, maar hij werd Amulet genoemd.
Officeel: Nick Roepnaam: Nicky Zelf vind ik het een leuke naam. De nacht voordat mijn ouders Nicky op marktplaats tegenkwamen droomde ik ook nog eens van een Haflinger die Nicky heette. En ja hoor, hij heette zo. En ik vind een bles ook nog eens super bij een haf.
Officieel : Carla van de Rengershoeve Roepnaam : Lotte Carla zit in de familie, haar moeder is een Carola en haar oma een Carolien. Persoonlijk vind ik Carla geen mooie naam. En Lotte is gewoon gewend, zo noemden ze haar al toen ik haar leerde kennen. Ik vind het wel goed zo.
Shenavallie
Mijn Haflinger heet officieel Saartje van 't Vöske, maar ik heb haar Maisie genoemd. Dit betekent in het Keltisch "Parel" en als je het uitspreekt zoals het er staat, dan is het "meisje" op z'n Zaans.
toen ik haar kocht heette ze britney ....wij hebben er britt van gemaakt ...moest namelijk elke keer denken aan een meisje met blonde vlechtjes die hit me baby zong ....aangezien ze haar toch al britt noemden was dat mooi meegenomen hihi