Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

veronoz schreef:Okee, nu komt mijn verslag van de wedstrijd
We konden de locatie niet vinden, de routeplanner van startlijsten.nl leidde naar het midden van het dorp werkhoven. Dat leverde echt hoop stress op! Ik had nummer van het secteriaat niet=> Meer stress. Uiteindelijk na veel rondgevraagd te hebben zijn we er gekomen. Ik was veelste te laat natuurlijk. gelukkig mocht wel nog mijn proefjes rijden( ik had 7 min losrijtijd). De oude eigenaar van mijn haffie kwam ook kijken. Mijn eerste proef ging super ze liep lekker ontspannen met impuls en de juiste aanleuning. De tweede proef ging waardeloos, ik kon der niet lekker rijden.
Op de prijsuitreiking gewacht. Ik verwachtte niets, het was pas mijn 2e wedstrijd en mijn haffie is al 14 en er is nog nooit wat mee gedaan en ik heb der pas 3 maanden.
IK BEN TOCH NOG ONDANKS ALLES 2E GEWORDEN MET 192 PUNTEN!!!! Hier ben ik superblij mee!!![]()

window schreef:goed zeg gefeliciteerd !
nou bij mij was win echt stront vervelend het was zowiezo al bijna 2 maanden geleden dat we laatste wedstrijd reden. de eerste proef was hij vooral vervelend heb hele proef hooooo rustig hooooo maar gezegt. had toen nog 180 punten vraag niet hoe. en 2e proef ging al beter hij was iets minder hyper daar 187 punten, mag nu M1 starten maar daar doen we nog niet aan mis volgend jaar ofzo
Het wordt toch nog een echte haflinger (hij moet natuurlijk wel laten zien dat hij een neefje is van window
)
)
)
ACSM schreef:Wow, gefeliciteerd!!!!! Goed hoor! Wanneer ga je M starten? Toch wel eerder dan volgend jaar...Mijdrecht???
Je zou trots zijn op Mazzel als je gezien had hij deed....hij gaf een giga bok tijdens het aansringen in galopHet wordt toch nog een echte haflinger (hij moet natuurlijk wel laten zien dat hij een neefje is van window
)
zou ik nou heel niet erg vinden