Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Temeraire schreef:Onvoorstelbaar dit. Hij onthoudt een paard dus gewoon van voeding omdat het paard anders mogelijk te druk wordt

Elisa2 schreef:Ik vraag me alleen af waarom hij hem nu verkoopt, terwijl hij zijn geld verdient met lessen lopen? {de pony} en ik zou z'n rug ook laten checken.
Marlis schreef:Via chip kom je verder niks te weten over de geschiedenis / verleden.
Ik vind het wel op een haflinger lijken alleen schraal en onbespierd.
Als je het een leuk beest vind en het klikt zouden voor mij verdere info er niet toe doen.
Anoniem schreef:Dus dier moet nog wel even ponykampen e.d. Meelopen en lessen meelopen, maar je mag hem wel vast aftikken en hopen dat je 'm goed terug krijgt. Nu keuren heeft totaal geen zin want hij blijft daar nog staan en imo is in deze staat (van wat k van de foto kan zien dan) €1000 nog teveel. En dat gaat ie écht niet ervoor krijgen bij de handelaar. Ik denk dat die vent door heeft dat je 'm erg leuk vindt en daarom op die manier emotiegeld los probeert te krijgen. Mijn advies; problemen hoef je niet te kopen, die krijg je gaandeweg wel en ik zou deze dus mooi laten staan. Zeker omdat er nu ook nog een plek vrij is op stal, zou ik eerst wachten tot de plek er is, stal reserveren en dan weer verder op zoektocht.
Janneke_x schreef:smurffie schreef:Maar pas je er zelf wel op ts? Want een groter zadel dan deze zit er niet in vrees ik..
Ja ook daar zou ik dan naar moeten kijken. Het zadel wat erop ligt kan, maar vind ik persoonlijk net te klein zitten. Ik rijd liever met een groter zadel.