Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat is zeker waar AustriaTrick haha.

suuzepuus schreef:je moet een klik hebben met het paard. of het nou een haflinger, kwpn of belgisch trekpaard is..... soms past het, soms niet! gewoon gaan en kijken. niet nadenken over wat anderen zeggen.
en weer een andere haflinger die je met de dag moest bekijken hoe die was
haha! maar het zijn echte toppaarden
Maflinger_S schreef:De reden waarom er zo veel haflingers zijn zonder gebruiksaanwijzing, is dat ze die hebben opgegeten. Alles is eetbaar tot het tegendeel bewezen is.
En natuurlijk moet elke dag even getest worden of de lijnen die gisteren zijn uitgezet ook vandaag nog gelden.
Maar verder: zo leuk!
Jammer voor de TS dat het paardje niet doorging vanwege ziekte.
Mijn schoenen en jas zijn vaak slachtoffer. Mando schreef:Mijn Haflinger zijn gebruiksaanwijzing is nog steeds in het Chinees.
Vertaalbureaus durven er niet eens aan te beginnen..
Nee hoor. Iedere haf heeft zijn eigen karaktertje wel.

. Ik kreeg mn ouders zo ver en hebben we uiteindelijk Iris opgehaald! (19 jarige haflinger merrie). Iedereen die ik vertelde dat we naar een haflinger opzoek waren, verklaarden veel ons voor gek... Handleiding, eigenwijs enz... Maar ik ben superblij met mn haf, ze heeft soms haar streken, maar ik denk dat elk paard dit heeft, en je moet vooral je haf 'leren kennen' dan weet je wat je aan elkaar hebt!