Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik moet er wel bij zeggen. Hij was toen pas 1,5 paand onder het zadel.
KarinL schreef:Dit geldt nu inderdaad voor Lisse Astrid.
Als ik het eerder weet, plan ik het anders in, maar de laatste twee weken zijn er nog veel aanmeldingen gekomen. Dan kan ik ook niet meer veel schuiven.
We staan van nu van half negen tot kwart voor zes helemaal vol! Wel gaaf hoor!
Is Harmelen of Heerjansdam voor jullie ook goed te doen??
Hopelijk zien we jullie dan...
Peelie schreef:Utrecht was de eerste keer dat mijn pup mee ging op wedstrijd.
Ik heb toen 1 proef gereden en zo ongelooflijk gelachen! Nash ging knetter hard, maar hij deed wel alles. Ik heb de proef er in een record tempo van 3,5 minuut de hele proef er doorheen geperstik moet er wel bij zeggen. Hij was toen pas 1,5 paand onder het zadel.
De jury vond het trouwens minder leuk en beoordeelde ons met 164 punten. Maar god o god, wát heb ík gelachen! Een proef die me nog heel lang bij zal staan
Puntje om aan te werken dus: geen stemhulp geven.

Het was weer erg gezellig.
Daar was ik wel heel blij mee!
Peelie schreef:Ik vond de jury niet onterecht jureren hoor. Alleen wel een beetje een 6jes mens. Ik weet niet hoe dat bij de andere combinaties was, en wat voor punten er verder gereden zijn.
Maar op zich vond ik het echt niet slecht!
Tip voor de organisatie trouwens. Probeer de volgende keer toch iets meer de startlijst die jullie gemaakt hebben aan te houden. Ook als er een uit valt. Dat voorkomt een hoop stres bij veel combinaties (nu ben ik daar zelf niet zo gevoelig voor, maar zelfs ik voelde de druk toen ik hoorde dat ik de ring in moest terwijl ik Nash nog moest zadelen).
Ook een tip, vooral voor in Heerjansdam met de vele ringen. Zorg voor een ringmeester die ten alle tijden bij de losrijring staat. Dat voorkomt verwarring. Dan is duidelijk wie wanneer en waar moet starten.
Verder een leuke wedstrijd en ik kijk uit naar Heerjansdam.