Wendy1989: veel foto's plaatsen dan, he

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Tristan schreef:Vanaf morgen hopelijk een nieuwe western haflinger op aarde. Dan komt de zadelpasser
Tristan:
[ Afbeelding ]
Rodeo kan die ook al
[ Afbeelding ]
Diesel1992 schreef:Ik zal me hier ook maar eens melden! Heb nu mijn hafje Bonny van 4 nog maar n maand of 3 en nu n maandje western les en het gaat zooo goed! Ze pakt alles goed op! Weet alleen niet hoe ik fotos moet plaatsen zou ze graag met jullie delen!! Heeft iemand misschien n uitleg voor de fotos?
VivaLaVida schreef:Heee de clinic gegeven door marlies maathuis? Leuk!! Toch maar mee doen dan!!
Hoop niet dat t weer veel Trail is..
Maarre ik kan geen kant kiezen want heb ook een Quarter! Vind ze allebei geweldigzeker niet dat nu mijn haf minder leuk is ofzo! Het zal nooit een quarter worden maar dat zou ik ook echt niet willen
Amanda schreef:Mooie foto! Leuke haf!
Ik wil ook graag wedstrijden starten. Maar ja, ernstig trailerlaadprobleem los je niet zomaar op helaas.
Ik baalde ook echt dat ik Ermelo moest afzeggen
Volgend jaar wil ik misschien nog Annemarie vd Toorn proberen en als dat niet lukt is het klaar met de trailer. Dan maar niet...
Diesel1992 schreef:Oooh Haffiepower wat leuk!! Super goed op t NK!
Ik weet nog niet of ik wedstrijden wil gaan rijden.. We hadden Bonny eigenlijk gekocht om lekker de bossen in te gaan en te ontspannen.. Maar ze is zon leergierig paard! Ze doet super haar best!
Voor Bonny had ik een 4jarige quarter.. Geweldig beest maar totaaal geen klik! Met hem was het de bedoeling om echt wedstrijden te gaan rijden! Iedereen kon er zo mee wegrijden bij wijze van.. Behalve ik! Toen stond ik even op t punt om helemaal te stoppen! Mn vriend heeft me toch weer over kunnen halen om mn oh zo belangrijke hobby niet zomaar op te geven!
Ik ben benieuwt hoe ze het over n half jaartje doet!
HaffiePower schreef:Amanda schreef:Mooie foto! Leuke haf!
Ik wil ook graag wedstrijden starten. Maar ja, ernstig trailerlaadprobleem los je niet zomaar op helaas.
Ik baalde ook echt dat ik Ermelo moest afzeggen
Volgend jaar wil ik misschien nog Annemarie vd Toorn proberen en als dat niet lukt is het klaar met de trailer. Dan maar niet...
@Amanda: Annemarie v.d. Toorn heb ik op Horse Event gezien en lijkt me echt een aanrader. Wat wellicht ook kan werken is de trailer voorzien van een vaste voerbak en je paard daar voorlopig af en toe eens zijn muesli in te geven in plaats van in zijn stal. Hij hoeft dat alleen zijn trailer in voor leuke dingen. Hier moet je natuurlijk wel de tijd en een aangekoppelde trailer voor hebben met inpandige voerbak![]()
Wat ik bij AvdT een eye opener vond is dat mensen vaak te breed voor hun paard uitlopen, waardoor dat paard het idee krijgt dat hij in een trailer van 40cm breed moet lopen. Een paard neemt de ruimte heel anders waar dan wij.