Papierloze haflinger, daar heb je niks aan.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 20:56

Niets van aantrekken.

'Mooie' of 'goede' papieren zijn dan nog eens heel subjectief. Ik ben waarschijnlijk fan van totaal andere bloedlijnen bij de haflingers dan andere haflingerliefhebbers. Net als een dressuurgefokt paard voor een springruiter een niet interessant papier heeft en omgekeerd :) .

Mijn jongste merrie heeft imo een leuke afstamming, maar die is misschien voor anderen veel minder interessant. Maakt haar er niet minder leuk voor mij op hoor!

En mijn welsh(zonder papier)xarabier(met papier) heeft wel papieren maar is ook maar een kruising uiteindelijk. Maar voor mij wel een pony uit de 1000 :j

pippenstein

Re: Papierloze haflinger, daar heb je niks aan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:59

Mijn Belg. Haflinger heeft wel papieren ( stamvaders Liz. Noreia Liz. Nordtirol, Nabucco ) Maar dat maakt geen bal uit . Het is een scheetje en als je m ziet denk je ook niet gelijk zooo die heeft papieren. Hij heeft een scheve bles en heeft daardoor een enigzins vreemd hoofd. Maar oooooh wat is ie lief! En lol dat we met m hebben!
Vind het wel leuk hoor om fotos van zn pa opa en overgroot vader te zien maar dat is meer om te kijken of ik gelijkenis zie ! Niet zoveel dus tot nu toe

HaffiePower

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 01:41

Op 25 augustus worden door de Aangespannen Haflinger western clinics georganiseerd voor western Haflingers. Ik ben organisator voor de western en heb even in je profiel gekeken: "het is een knap paard en ze ziet eruit als een Haflinger en voldoet dus aan alle criteria om mee te doen :)
Haflingers met of zonder papier van harte welkom ;)

Angeliquee18

Re: Papierloze haflinger, daar heb je niks aan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 01:47

Ahg je heb van die mensen.. gewoon niks van aantrekken!
Jij ben er blij mee, dat is het belangrijkste :)

Ik had een keer een vrouw
Die vond mij beagle geen beagle want ze had geen stamboom :+

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 02:19

Ik ken een fjord met een dikke kol, super cool.

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 14:36

beetje vreemd...
Mijn haffie heeft zover ik weet ook geen papieren?
dus dat slaat nergens op