een ouderwetse haflinger! wat vinden jullie ervan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 09:11

ik ga ook voor het ouderwetse type. vind de luxe niet echt mooi. heeft weinig met het klassieke type te maken. alles moet tegenwoordig in de sport doorgefokt worden. echt zonde.
heb zelf een gote maat maar geen luxe type.
@mimp sorry maar deze haf vind ik niks aan veel te luxe.

ayla31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 16:38

njiloj schreef:
Smee__ schreef:
Oh wauw wat een prachtig beest! <3 Ik ben echt verliefd op de ouderwetse Haf en zou er ook heel graag zelf één willen. Ik vrees echter dat ze tegen de tijd dat ik alles voor elkaar heb voor een eigen paard, de ouderwetse haf niet meer bestaat :')

Roep dat niet te hard hoor!

Meet Sterre:

[ Afbeelding ]

Dit is een foto van vorig jaar. Ze word in Augustus 3. Ze is een tank in wording. :D

Waauuuuw die is mooi zeg!!

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 00:06

tnx! het is wel een duiveltje hoor!
Het is de bedoeling dat ik er vanaf het voorjaar mee aan de slag ga. dat word leren voetjes geven en vaststaan. Er is nog zo goed als niets mee gedaan, dus dat word een uitdaging!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 08:41

njiloj schreef:
tnx! het is wel een duiveltje hoor!
Het is de bedoeling dat ik er vanaf het voorjaar mee aan de slag ga. dat word leren voetjes geven en vaststaan. Er is nog zo goed als niets mee gedaan, dus dat word een uitdaging!

Wat is Sterre's afstamming? Zoveel wit in haar bles doet mij denken dat er 'van Schafferden' in haar lijn zit. Klopt dat? Mijn 1e pony (zie profiel) heeft/had ook zo'n brede bles en was echt een van Schafferden type.

njiloj

Re: een ouderwetse haflinger! wat vinden jullie ervan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 09:15

Ze is een strizzi (v) x liz amadeus (vm). Helaas wel zonder papier. Geen van schafferden in haar lijn dus. Maar wél een mooie bloedlijn.

ayla31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-13 10:52

Lijkt me heel mooi, en goed voor de band met je paard om zelf alles mee te maken, van voetje leren geven tot inrijden

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:01

ayla31 schreef:
Lijkt me heel mooi, en goed voor de band met je paard om zelf alles mee te maken, van voetje leren geven tot inrijden

Dat hoop ik ook. Al heb ik dit nog nooit eerder gedaan. Dus ben benieuwd hoe het zal gaan. Zoals ik al zei, het is een draakje. :o

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 15:47

@njiloj: die is leuk. je ziet het al ja tank in wording. nu nog minitank :D veel plezier ermee.