Is er een mogelijkheid om het parcour tussendoro nog even te bekijken? als is het maar vanaf de kant ofzo. Want ivm met vervoer kan ik er niet voor half 10/ 10 uur zijn...
@ Suffie heb je niet goed op de startlijst gekeken hier staat bovenaan springen op stijl. We jureren net zoals de B gejureerd wordt
suffie
Geplaatst: 26-02-13 18:31
hollie schreef:
@ Suffie heb je niet goed op de startlijst gekeken hier staat bovenaan springen op stijl. We jureren net zoals de B gejureerd wordt
Thanks Maaike. Dat heb ik helemaal over het hoofd gezien. Als ik de startlijst open, staat er meteen bovenaan springen en dan startnummer 1. De tekst springen op stijl valt bij mij weg en ik heb dus niet verder naar boven gescrolld
Ik kom misschien nog wel even kijken, is de manege van onze eigen club dus mooi dichtbij Kan helaas zelf niet meedoen want de nieuwe is dr nog niet klaar voor
Het was een super leuke gezellige dag! Dikke 10 voor mij! Alle onderdelen super rond gekomen
JO93
Geplaatst: 03-03-13 15:30
Was een topdag! Heb parcours 40 cm volbracht met 1 balk, Dressuur L2 180 punten en vaardigheid net binnen de 10 min
Astrid gefeliciteerd met je kampioenschap! Wat een topper heb je toch! En Maaike: Bijgekomen van de dag? Super knap van je dat je de hele dag er geweest bent!
Zijn er toevallig nog mensen geweest die foto's hebben gemaat over de hele dag? Ik heb namelijk toen ik moest springen iemand met de foto camera bij de bak gezien maar ik kan nergens verder foto's vinden..
Ik spring 60cm en reed L1.. springen ben ik te herkennen aan de lichtroze uitfit van pony en mij
hollie
Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-13 06:57
Op de uitslagen bij bij www.dahoost.nl staan 2 links van mensen die foto's gemaakt hebben
Ja die had ik gezien, maar Lisette had alleen 40cm springen, de rest was mislukt, en maaike heeft alleen van de prijsuitreiking en parade foto's gemaakt..