we hebben hier voor gekozen omdat hij zomerexceem heeft en hij dus steeds zijn manen half afschuurt...
nu zijn ze beter te onderhouden en het staan om ook nog eens erug leuk

*gaat zoeken naar een foto*
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik wou het bij Goldy ook wel doen, maar aangezien er nu wat is veranderd qua omstandigheden blijft het voorlopig lang
. 

Vind zijn nieuwe coupe veel beter staan!!
Marleen_ schreef:Vraagje! Als ik echt zoiets heb ik knip de manen bij mijn haflinger eraf hoe kan ik dan het beste te werk gaan? Ik vind een recht geknipte coupe niet mooi, een trekvariant vind ik natuurlijker en sportiever maar om die lange manen te trekken lijkt me niet zo fijn voor het paard. Dus eerst een stuk eraf knippen en dan de laatste loodjes trekken, heb trouwens een fijn apparaat gevonden voor het karweitje namelijk de solocomb. Of zeggen jullie je ka n beter de manen snijden?

Vond lang hem een stuk mooier staan, maar komt misschien omdat het net gedaan is, misschien is het over een paar dagen wel wat natuurlijker
Nou rij ik met haar ook wedstrijden maar: hengsten/merrievlecht gaat niet want de manen zijn er te kort voor. Knotjes gaan ook niet echt want dan worden ze zo dik en lelijk en als mevrouw een keer met d'r hoofd schudt vliegt me de helft er weer uit