Denk het niet , hoewel ik net wel even met een lichtsterkte heb gefotografeerd, wat een uitkomst zo'n lens. Maar goed heel misschien dat ik kom, zo ja met camera en eens zien wat ik kan! Stiekem hopen op een lichtsterkte lens, lieve bankpas!
Oké jammer. Kost inderdaad een hoop geld zo'n extra lens. Kan ook niet alles tegelijk. Ben zelf druk aan het sparen voor nieuwe laarzen en nieuw jasje. Helaas komen er steeds onverwachtse kosten tussendoor dus sparen duurt nog even!hihi Ga je wel foto's maken op Ermelo?
S_uus
Ik wil als de tijden voor me meezitten, best mijn canon meenemen en jullie fotograferen hoor Jasje moet ik ook nog eigenlijk , nieuwe laarzen heb ik net.
Maar door mijn bouw zitten jasjes of als een vuilniszak of als ik 1x diep adem haal schiet het knoopje bij mn bovenste lichaamsdeel open, dus ik zit aan een jasje wat ingenomen moet worden of aan een duurdere jas met meer taille ..... ZUCHT!
@S_uus: foto's zijn altijd welkom want ik heb maar zo'n oud dingetje waar je waardeloze foto's mee kan maken. Hihi ik ken het probleem met jasjes. Ik heb vaak een kindermaat maar dan zijn de mouwen vaak te kort en een damesmaatje S is vaak net te ruim.Pff
S_uus