Ze zullen vandaag ook nog vast buiten gezet worden en voorts houd ik de weer berichten goed in de kijkerd. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze zullen vandaag ook nog vast buiten gezet worden en voorts houd ik de weer berichten goed in de kijkerd. 
justahorse schreef:Mijn paarden komen gelukkig elke dag in de wei.
Mossel schreef:Ook hier kleigrond en de paarden die er gewoon op blijvenwe hebben de stallen alleen nog voor de sier of als ze ziek zouden worden.
. Hier wel een graaskorf voor de Haf, maar dat vindt zij nog steeds minder erg dan binnenstaan... Heb ik geprobeerd, werd ze depressief en ziek van. Nu gaan paard en pony dag en nacht het hele jaar door buiten. De deuren zijn vast al verroest, vraag me af of ze nog dicht kunnen
Sandrina schreef:justahorse schreef:Mijn paarden komen gelukkig elke dag in de wei.
Da's fijn voor jou en je paardjes; Paard en ik moet het hebben van de 'zomer' die ongeveer loopt van begin maart tot begin december. Als je op rivierklei (blauwe NB!) staat, heb je ermee te maken dat ze niet in de winter buiten kunnen als de grasmat niet kapot mag gaan.
en als paarde door toevallig raare grond niet naar buiten kunnen maakt niet zo heel veel uit ze worden toch gewoon goed verzorgd en toch zeker niet mishandeld! ik dank degene die dit mooie weer heeft bezorgd (ik zal de postbode eens vragen
)
ze hebben tot vorig weekend ook nog 24/7 buiten gestaan. Captain schreef:GamblersCup schreef:Wat jammer eigenlijk voor jullie beesten, dat dit een "unieke situatie" is... die dieren horen zomer en winter overdag buiten te staan.
![]()
Dag en nacht op stal.. Hoe verzinnen ze het toch?!
Sandrina schreef:Sommigen kunnen ook nog niet goed lezen en gaan heerlijk tekeer.
jammer dat er geen binnebak aanwezig is mijn pony is echt nog niet normaal te rijden buiten
vooral als het waait
... Ik heb het trouwens wel naar mijn zin op stal maar het vreet wel aan me dat ze toch te weinig buiten staat na mijn zin
... Want de paddock en buitenbak zijn zooooo vreselijk nat dat ze nog niet naar buiten kan door die vervelende rot ijzers
heel die bodem zuigt helaas