bij ons ging het losrijden erg ontspannen en fijn, ze was geconcentreerd bezig en was soepel in haar mond, daardoor kon ik ontspannen rijden.
proef 1 ging wel fijn, wijken is nog niet helemaal bevestigd dus daar verwachte ik niks van. middengangen konden iets meer knallen en halsstrekken kwam er ook niet helemaal uit.
proef 2 moest ik iets harder werken omdat ze moe werdt.halsstrekken kwam er wel meer uit maar nog steeds niet zoals thuis.
na de proef zei de jury dat ik hulp had gehad van derde tijdens mijn proef maar dat was absoluut niet zo, vriend was aan lezen en vader kan net een volte herkennen:P.
ik was ook tevreden,1 steproef had hij geen zin en ik had ik 168[vond het nog best hoog ]en de 2 de proef 180,nog 1 te gaan voor de Z,maar ik had wel last van me knie toen ik afstapte
Floortje2002
Geplaatst: 27-11-11 02:21
Iedereen gefeliciteerd met behaalde resultaten. Was wel vroeg zeg vanmorgen maar het was erg leuk! Ondanks dat ik met een knoop in mn maag vertrokken ben richting heerjansdam.....paard van n vriendin op stal had erge koliek en ze hadden toen we in gingen laden net besloten dat hij ingeslapen zou worden. Moeilijk dus. Maar ondanks dat gedachten opzij gezet en gaan rijden. Floor zag van alles....dat voetbalveld was wel erg interessant...en die aanspanningen en springende paarden....die hebben we thuis nie dus enige afleiding maar gelukkig kon ik dr na wat gepuzzel toch fijn doorrijden. Uiteindelijk had k 187 en 189 en twee keer eerste. Trots op mn meisje.
Maar hoe zit dat eigenlijk...het is een wintercompetitie maar wat zijn de regels precies? Hoeveel wedstrijden moet je rijden om kampioen te worden en is dat dan van alle klasses of per klasse? En is het dit jaar ook weer dat je je kan selecteren voor nationale tentoonstelling? En hoe gaat dat in zn werk?Kan er weinig over vinden namelijk.
Leonie selecteren voor de nationale is ook niet duidelijk. Wij hebben ook geen idee maar dat is wel de rede waarom we alle drie de wedstrijden meedoen.
Pauk en Lysanne hadden gisteren in de B met startkaart een 3e plaats met 182 punten en een 1e plaats met 187 punte en Kyra met Desiree een 5e plaats met 181 punten. Harstikke netjes dus!
zoals ik begreep gaan er een aantal per klasse door ( er was nog niet bekend hoeveel). en degene met de meeste punten gaan door. wel moet je lid zijn van het stamboek.
heb ik het zo goed uitgelegd hahah, dus geen gemiddelde van 3 wedstrijden maar echt hoogste punt
2 jaar geleden ging het dus niet alleen op punten en aangezien het verder nergens aangegeven staat maakt dat het allemaal wat vaag maar we zien het wel!
Martine_Levi
Geplaatst: 27-11-11 23:30
Heb een paar mooie hafjes gezien gister!
Wij zijn met 2 punten thuisgekomen, 2x 187 met een 2e en 1e plaats. Over de resultaten zijn we tevreden, het rijden wat minder! Maar ach, dat kan gebeuren he
eridinges
Geplaatst: 27-11-11 23:39
Wij hebben het ook weer prima naar ons zin gehad! Tijdens het losrijden vond Laurie de voetbalvelden erg spannend. We hadden zaterdag tevens ons L1 debuut met 180 en 184 punten, ben erg blij met het resultaat!
Verder wel wat leuke mensen gezien, maar omdat ik zo vroeg moest niet iedereen gezien. We waren om kwart over 11 alweer thuis
Ik ben op vakantie de 14e dus helaas moet ik annuleren. Ik lig die dag nogeven te gebieten op het strand in eilat in israel De 11e februari ben ik er weer Gr leonie
ik heb helaas ook af moeten melden -o- want het is gewoon niet 100% zeker dat de hechtingen blijven zitten de komende dagen en vind het anders zo zonde van mijn geld. Helaas... Hoop echt dat het volgende keer lukt!!