Zit ik er de hele dag en ik heb geen voorlezer want de mensen van mijn stal moeten dus 'smiddags laat pas.. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mijnt schreef:Oh, dat is niet heel lekkerZit ik er de hele dag en ik heb geen voorlezer want de mensen van mijn stal moeten dus 'smiddags laat pas..
?
Heb er zin in.. 
JN82 schreef:Mijnt schreef:Oh, dat is niet heel lekkerZit ik er de hele dag en ik heb geen voorlezer want de mensen van mijn stal moeten dus 'smiddags laat pas..
Ilona toch?
Valt denk ik wel mee de hele dag. Heb er zoveel mogelijk rekening mee gehouden door jou als laatste van de L2 te laten rijden en als eerste van de B paarden met startkaart. Zitten een stuk of 10 combinaties tussen je laatste proef in de L2 en eerste proef in de B. Dus nu weer?
Je maakt me happy 
dat kampioenschap is er natuurlijk ook nog
was ik helemaal vergeten 
ze was gister echt de puber aan het uithangen
Nathalie83 schreef:Ik ook vanaf half 1 dat is idd wel lekkere tijd! Is eind rijden voor ons
Oh jadat kampioenschap is er natuurlijk ook nog
was ik helemaal vergeten
We hebben er weer zin in! en hopelijk gedraagt Luna zich dan weer wat beterze was gister echt de puber aan het uithangen
JN82 schreef:Nathalie83 schreef:Ik ook vanaf half 1 dat is idd wel lekkere tijd! Is eind rijden voor ons
was ik helemaal vergeten
We hebben er weer zin in! en hopelijk gedraagt Luna zich dan weer wat beterze was gister echt de puber aan het uithangen
Klopt het dat je maar 1 proef wilde rijden? Mocht je toch twee proeven willen rijden zou je dit dan zo snel mogelijk door kunnen geven? Alvast bedankt!
als ze maar duidelijk onderscheid maken in wat goed en mInder goed is. Had vorige week echt een 6jes jury, waar ik (en concurrenten) echt niets aan hadden.... Nathalie83 schreef:Ik ook vanaf half 1 dat is idd wel lekkere tijd! Is eind rijden voor ons
was ik helemaal vergeten
)