Haflingerwedstrijd Gersloot

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:40

Oh, dat is niet heel lekker :+ Zit ik er de hele dag en ik heb geen voorlezer want de mensen van mijn stal moeten dus 'smiddags laat pas..

Mando

Re: Haflingerwedstrijd Gersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:32

Ik heb mezelf afgemeld.

Moet ik anders ff komen Mijnt.
Ik heb toch niets te doen dan _O-

Mijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:59

Hahaha woon je dichtbij dan? :P Zou wel ideaal zijn :')

JN82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-11 19:14

Mijnt schreef:
Oh, dat is niet heel lekker :+ Zit ik er de hele dag en ik heb geen voorlezer want de mensen van mijn stal moeten dus 'smiddags laat pas..

Ilona toch?

Valt denk ik wel mee de hele dag. Heb er zoveel mogelijk rekening mee gehouden door jou als laatste van de L2 te laten rijden en als eerste van de B paarden met startkaart. Zitten een stuk of 10 combinaties tussen je laatste proef in de L2 en eerste proef in de B. Dus nu weer :) ?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 19:40

Ooh, vanaf 12.30, kijk aan! Dat zijn mooie tijden, kan ik smorgens weer op t gemakje wassen en vlechten.. :) Heb er zin in.. :D
Moet weer goed rijden, want zit nu na Vrouwenparochie en na Beilen gister echt goed in de race om t kampioenschap.. :))

Mijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 19:51

JN82 schreef:
Mijnt schreef:

Ilona toch?

Valt denk ik wel mee de hele dag. Heb er zoveel mogelijk rekening mee gehouden door jou als laatste van de L2 te laten rijden en als eerste van de B paarden met startkaart. Zitten een stuk of 10 combinaties tussen je laatste proef in de L2 en eerste proef in de B. Dus nu weer :) ?

Oh wat super organisatie! :D Je maakt me happy

HaffieIngrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 20:28

wat fijn dat de richttijden er alvast opstaan, weten we waar we aan toe zijn, moet ik wel vroeg weg, maar vind ik helemaal niet erg, we zien de startlijst wel verschijnen, heb er weer zin in:D!!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 21:35

Ik ook vanaf half 1 dat is idd wel lekkere tijd! Is eind rijden voor ons :P

Oh ja :D dat kampioenschap is er natuurlijk ook nog :P was ik helemaal vergeten :D

We hebben er weer zin in! en hopelijk gedraagt Luna zich dan weer wat beter :+ ze was gister echt de puber aan het uithangen ;)

JN82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-11 21:40

Nathalie83 schreef:

Oh ja :D dat kampioenschap is er natuurlijk ook nog :P was ik helemaal vergeten :D

We hebben er weer zin in! en hopelijk gedraagt Luna zich dan weer wat beter :+ ze was gister echt de puber aan het uithangen ;)

Klopt het dat je maar 1 proef wilde rijden? Mocht je toch twee proeven willen rijden zou je dit dan zo snel mogelijk door kunnen geven? Alvast bedankt!

Judibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 21:51

Leuk alvast t schema, ik heb er al helemaal zin in!

Is er ook ergens een stand mbt het kampioenschap te bekijken? Of anders hoe is de puntentelling?:Hoeveel plaatsingspunten krijgt nr1,2,3 enz?

Photography

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 22:03

Ik doe mee in de Z1 en B zonder startkaart. Wordt helaas wel 2 dagen heen en weer rijden :P

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 22:56

JN82 schreef:
Nathalie83 schreef:

Klopt het dat je maar 1 proef wilde rijden? Mocht je toch twee proeven willen rijden zou je dit dan zo snel mogelijk door kunnen geven? Alvast bedankt!

Heb idd opgegeven voor 1 proef omdat Luna nog maar 3jr is en ik puur voor de ervaring meedoe. Gersloot wordt voor haar de 3e keer op wedstrijd.. Vrouwenparochie ging heel goed, Gister in Beilen liep ze de puber uit te hangen. Dus op zich maakt het me niet uit hoeveel proefjes ik rijd.
Als 2 makkelijker is omdat iedereen dat doet vind ik dat ook prima. In Beilen 'moest' ik 2 omdat iedereen het moest. Dus zeg het maar wat makkelijker is...

Chanelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 10:04

ik doe ook mee! hopen dat de jury daar wel wat guller is met punten.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 10:15

Vond je ze in Beilen niet gul dan? :')

Mijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 10:42

Nee ik vond ze niet echt gul, rijd een goede proef en krijg 179 :?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 10:56

Oh.. Nou, ik vond ze aardig royaal, 188 voor mijn 2e proef was echt absurd hoog..

Mijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 10:58

Reed je B? :) In de B waren er andere jury's als voor de L er is na de L jurywissel geweest :) Ik had in de B ook hogere punten dan mijn proef waard was. Ben trouwens in het L2 gestart en in de B.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 11:00

Ja, was in de B.. :j

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:32

Ik hoop dat ik hier nog aan mee kan doen, of ik dat red, maar dat ligt echt helemaal aan beautje :)

HaffieIngrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:06

ik vond ze wel erg gul in het L, vooral 1ste proef, 2e was gewoon goed beoordeeld. B weet ik niet, heb wel veel combinaties gezien, maar geen punten meer meegekregen.

Judibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 18:27

Van mij hoeven ze niet gul te zijn met punten :o als ze maar duidelijk onderscheid maken in wat goed en mInder goed is. Had vorige week echt een 6jes jury, waar ik (en concurrenten) echt niets aan hadden....

HaffieIngrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 20:54

idd jubido, ben ik helemaal mee eens, ze mogen van best eens een 3 geven, maar dan ook durven compenseren met een 7 of een 8, maar dat doen de meesten dan weer niet.

JN82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 11:25

Nathalie83 schreef:

Klopt het dat je maar 1 proef wilde rijden? Mocht je toch twee proeven willen rijden zou je dit dan zo snel mogelijk door kunnen geven? Alvast bedankt![/quote]

Heb idd opgegeven voor 1 proef omdat Luna nog maar 3jr is en ik puur voor de ervaring meedoe. Gersloot wordt voor haar de 3e keer op wedstrijd.. Vrouwenparochie ging heel goed, Gister in Beilen liep ze de puber uit te hangen. Dus op zich maakt het me niet uit hoeveel proefjes ik rijd.
Als 2 makkelijker is omdat iedereen dat doet vind ik dat ook prima. In Beilen 'moest' ik 2 omdat iedereen het moest. Dus zeg het maar wat makkelijker is...[/quote]

Dan snap ik heel goed waarom je 1 proef wilt rijden. Is uiteraard geen enkel probleem!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:47

JN82 schreef:
Dan snap ik heel goed waarom je 1 proef wilt rijden. Is uiteraard geen enkel probleem!

Super, Thanks :)

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:53

En ik kan alsnog toch meerijden gelukkig! (Nou ja de reden is minder gelukkig, maar ben blij dat ik toch kan starten, kan ik alsnog een poging doen voor de competitie :D )

@ingrid: Voorlezen word zo wel weer een stukje lastiger :+