@ Amazone 77 ik heb geen mailadres van jou dus Els heeft de gegevens gehad. Anders stuur mijn even een mail haflingers-oost@hotmail.com De betaling van jullie is nog niet binnen.
@ Laurahh die van jou staat er nu bij zag ik op de bank.
Reken maar op volle bak en dikke concurrentie, 60 haflingers staan er ingeschreven. We hebben 4 dressuurringen, wordt gezellig dus
Oké top Concurrentie maakt me niet zoveel uit, ik rijd toch voor mezelf. Doen er ook trekpaarden mee? Aangezien het van het kvth was?
Nessie
Geplaatst: 14-07-11 18:03
Ben benieuwd Meestal is het niet zo druk in de hogere klasses op Haflingerwedstrijden, leuk dat er wat meer hier zijn Geld heeft mijn vader als het goed is daarnet overgemaakt. Concurrentiestrijd bij dressuur is bij mij ook niet aanwezig, maar met springen worden we (Goldy en ik) strijdlustig haha
Bij ons zal het denk ik niet veel gaan worden . We hebben al een tijdje geen springles gehad door een zomer rooster en het uitvallen van lessen. Dus heb eigenlijk alleen maar veel buiten gereden. En komende week zit ik in Nijmegen dus komt er ook niets van rijden. Wij gaan dus gewoon voor een gezellige wedstrijd
Ik heb ook al een tijdje niet gesprongen, de vorige onderlinge wedstrijd was op een koudbloedenwedstrijd 6 juni en dat was de laatste x springen. Wel 2x foutloos en 1e met ruime voorsprong dus dat ging ook wel prima Nu zullen we weer kijken, vandaag m'n M2 dressuurproefje een keertje geoefend, en dan van de week nog een keertje of 2 keertje springen en dan zijn wij er weer klaar voor
Kim14
Geplaatst: 14-07-11 21:32
Nessie schreef:
Leuk jou ook weer eens tegen te komen, weer in bestgaand !
Inderdaad, heb dr wel zin in Ben druk bezig met grasjes eraf te trainen. Ik ben zelf in bestgaand strijdlustig haha
Zie dat ik tegen Goldy moet springen.. dan verander ik mn doel in 2e worden (van de 3) haha
Nessie
Geplaatst: 21-07-11 21:05
Nou wij moeten ook nog zien hoe het gaat, ze loopt nooit onder zadel op gras (Een na laatste x springen op gras zijn we door een hindernis gegleden maar dat was een tijd terug alweer, koudbloedenwedstrijd was ook op gras herinner ik me, die was in juni en deed ze wel super ), het is een springtoppertje maar we zullen het zien We vinden het altijd leuk ons rondje te springen. Wel minder dat het voor de dressuur is, maar niks aan te doen. Ik mail het lijstje nog even door
Ik ben benieuwd hoe het bij ons zal gaan zondag. Ik heb nu nog last van mijn enkels van de Nijmeegse 4-daagse. Wilde vandaag weer rijden maar dat is echt nie gelukt. Heb Bel maar even los in de bak gedaan en die ging helemaal los. Die is dus wel even de meeste energie kwijt. Hopen dat ik morgen weer wat kan rijden. Wel mooie starttijden voor het springen, zijn we ook niet zo laat thuis .
Parade.. Daar heb ik totaal de verkeerde pony voor mee, nouja het is waarschijnlijk niet zo met tribunes en muziek (Die waarschijnlijk wel maar hoop dat ik niet zo dicht langs die boxen moet) als op Ermelo, anders verpest Goldy de hele parade met haar rennen, springen, en steigeren.
Zo, iedereen al alles voorbereid? Ik heb er wel zin in Morgen en zaterdag nog even rijden, en dan even heel goed wassen en dan kan het beginnen. Hoop alleen zoooo dat het concours niet zo verregent als 2 jaar geleden. Wat een weer was het toen, pff