Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DDW1190 schreef:kijk maar eens na Merlin, daar was menig KWPN bezitter jaloers op!
Bellarose schreef:Ik start met een Belgisch Trekpaard, en ik vind de hele discussie 'koudbloeden worden niet gewaardeerd' echt onzin. Als jij met een koudbloed hetzelfde kunstje neerzet als met een KWPN'er of ander warmbloedpaard wordt je daar niet op afgerekend. Blijft wel dat het met een koudbloed vaak wat meer moeite kost (iig, in mijn geval) om dat voor elkaar de krijgen. Ik krijg keer op keer opbouwend jurycommentaar en elke keer zeggen ze dat ze het zo stoer vinden dat we het gewoon proberen, wat ik ontzettend tof vind!
We hebben er wel 7 proefjes over gedaan om B+1 te zijn, maar in mijn ogen is dat niet meer dan terecht
.
zaartje1 schreef:dat kan sonja ik woon hier al 19 jaar en met de omgeving is alles mis de mensen ook ,tegen woordig is toch niemand meer betrokken met elkaar en zo ben ik niet opgevoed kom zelf uit een piep dorpje waar iedereen elkaar kent en helpt dat is tegenwoordig niet meer zo ,voor heen hadden we shetlanders,de kinderen speelde er gewoon tussen door verstopperdje en dat soort dingen,niks was te gek de ponys deden gezellig mee.en daar is was ook veel kritiek over terwijl ze hartstikke leuk zijn this maar net wat je leuk vindt misschien.
en ik zeg niet dat alle jury leden zo zijn dat hoor je me niet zeggen maar vroeger was toch alles anders.
ik denk dat jij gewoon mazzel hebt of je wilt het niet erkennen en horen.
en nog maals het gat niet alleen om de dressuur en de sport het gaat ook om het totaal plaatje en ik ben zeker niet de enige die hier last van heeft.
zaartje1 schreef:en dat ze eigenlijk een karreknol,niks nut vies vet plomp ding is