Ik heb een massimo voor mijn brede, ouderwetse haflinger. Deze ligt niet helemaal lekker op haar dus die staat al een tijdje te koop. Heb ook een ghost voor haar, boomloos, ligt super!
Ik heb een Passier Hubertus dressuurzadel! Echt heel fijn zadel en past goed op Allstar
Remark
Geplaatst: 16-02-11 20:27
Ik heb een hulsenbosch op me haf liggen, de nieuwste versie, en hij ligt perfect! Nu moet ik wel zeggen, hij is 1,60 en erg breed, hulsenbosch ze je ook vaak bij Friezen. Ennnnn hij zit goddelijk!
Lous
Geplaatst: 16-02-11 20:30
Heb op Guus een bruine Wintec 2000 VZH liggen. Ligt goed en rijdt super.
sorry mensen, je mag maar 20 pollkeuzes invoeren en dit waren degene die ik veel tegenkwam in topics! Zou graag jullie keuzes er bij hebben gezet.. maar dat gaat dus helaas niet!
ik heb voor Nady een Ruitergilde en een JC gehad, lagen super maar ivm overgang naar bruin nu n kentaur medea II.... Ligt ook weer superrrrrrrr!!
Baileysdream
Geplaatst: 16-03-11 22:03
Iemand ervaring met Tekna dressuurzadel op een luxere haflinger? mijn huidige zadel ligt niet goed meer, wil graag overstappen op een dressuurzadel dat gewoon goed ligt op m'n haflinger iemand nog ideetje voor een lekker zadel op eeen haflinger PB graaag! heb nu een knightrider.