Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tess_84 schreef:Hallo allemaal!
Ik heb ook een kruising: Haflinger x Arabier. Foto's staan in mijn profiel, maar profiel heeft wel eens een update nodig, ondertussen is ze al een pak gegroeid.
In haar topic staan wel nog meer foto's: [KS-ITP] Louna (Haf x Arabier)
shireen schreef:Ik heb ook een haflo gehad,fotoos staan in mn profiel. Iets meer dan een week geleden verkocht naar een superhuisje!
Ik vindt/vond het een geweldige kruising!
En die schimmel, Tjee wat heeft die veel weg van een arab!
En niet om je aan te vallen TS maar ik vind m persoonlijk ook meer een echte haf.Dan wel de luxere versie!
OKHannes schreef:Zie leuke paardjes langskomen hier. TS, je hebt dus van buiten een haf en van binnen een arabier....ik heb het andersom. Ik heb een 7 jarige kruising haflinger x kwpner. Hij is platenbont, 1.60 hoog, breed en heeft het karakter van een haflinger.....zie voor foto´s mijn onderschrift.
OKHannes schreef:Zie leuke paardjes langskomen hier. TS, je hebt dus van buiten een haf en van binnen een arabier....ik heb het andersom. Ik heb een 7 jarige kruising haflinger x kwpner. Hij is platenbont, 1.60 hoog, breed en heeft het karakter van een haflinger.....zie voor foto´s mijn onderschrift.
Mic schreef:OKHannes schreef:Zie leuke paardjes langskomen hier. TS, je hebt dus van buiten een haf en van binnen een arabier....ik heb het andersom. Ik heb een 7 jarige kruising haflinger x kwpner. Hij is platenbont, 1.60 hoog, breed en heeft het karakter van een haflinger.....zie voor foto´s mijn onderschrift.
Die is ook leuk zegHoe groot was de vader wel niet dat hij een hoogte van 1.60 heeft ?
Wij hopen ook een bonte (liefst palomino) te krijgen maar wij hebben gekruist met een paint.
Ooit willen we ook nog een kruising met een Appaloosa maar dan wel een die stipjes krijgt dus moeten we een fewspot gebruiken.