Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sammyoo schreef:Ik ben ook liefhebber van het 'ouderwetse' type Haflinger. Daar pas ik met mijn 1m78 beter op. Ik vind Haflingers door hun karakter niet echt geschikt voor kinderen, dus ik vraag mij af of er wel een markt is voor het luxe type. Een handig kind heeft misschien meer aan een sportpony en een volwassene past er niet op? Ik denk wel dat ze over het algemeen een betere galop hebben dan het ouderwetse type.
Ik had graag hier een foto van mijn klassieke Haf geplaatst, helaas werkt mijnalbum niet mee. Geinteresseerden kunnen haar in mijn profiel bewonderen. Is ze ook in haar lichte zomerkleur en donkere winterkleur te zien.
Amanda schreef:Ik vind een aantal dingen zeker verbeterd. Vooral stokmaat en wat hoger op de benen.
Het meer barokke type zeg maar. Hoger, maar nog wel de brede borst, stevige billen.
Een koudbloed, maar met wat luxere bewegingen, meer maat en heter karakter.
Het hele luxe type ben ik ook niet zo van. Dat heeft niets met kleur te maken, maar puur met het ranke. Spreekt mij gewoon niet aan.