Haha, ja die van mij kan er ook wat van... Als hij net zijn eten op heeft en ik maak het nieuwe voer klaar voor de volgende dag staat zijn staldeur (schuifdeur) vaak half open en dan staat hij nog nét niet met zijn voeten over de deur maar wel op het punt om te ontsnappen... Als ik hem dan hoor kijk ik even om de hoek of hij nog in zijn stal staat en me dan heel onschuldig aankijken, ''krijg ik wat ?''
Naar alles en iedereen áltijd hinniken als je langs loopt, als hij je hoort of ziet, álles voor aandacht ! Nogal lomp knuffelen, ineens is er aan de andere kant iets te zien en dan moet je bukken om geen kopstoot te krijgen....
Zijn shettenvriendjes weg jagen als er wat lekkers te halen valt...
Vroeger (zonder) zadel met aangalopperen kop naar beneden en bokken zodat ik op z'n nek zat of ernaast lag...
Gelukkig wordt meneer met de jaren iets braver en doet hij dat niet meer ! Als hij zich verveelt mijn poetskist omver trappen als die te dichtbij staat, zo is er wel eens eentje gesneuveld... Nouja, zo kan ik nog wel tig van zijn grapjes op gaan noemen... Hij heeft in elk geval een rijke fantasie en slim is ie zeker ! Vooral als het op eten en onder het werk vandaan komen aankomt uiteraard....