Een beetje zoeken zou geen kwaad kunnen. Maar goed:
Aldus Ermelo dit jaar: "De vaardigheid onder het zadel staat in het teken van de westernsport, zodat je wel kunt raden wat je thuis moet oefenen; het openen van een poort, achterwaarts tussen twee balken door, halthouden op een kleed, etc."
Ik neem aan dat je wel weet wat cross is, en je krijgt daar gewoon een crosstraining als je je opgeeft.
Bestgaand is rondjes stap/draf/galop met een groep andere haflingers (zijn meerdere groepen) en je haflinger wordt dan beoordeeld op zijn/haar gangen en hoe deze gereden wordt. Uiteindelijk blijft er dan één haf over en die heeft dan gewonnen.
Bedankt voor de info Rianne_ (aangezien degene die erom vroeg het niet zegt, doe ik het maar..)
Als het goed is ga ik ook weer in 2011, zal de 8e keer alweer worden! Paardje is momenteel herstellende van een zware longontsteking, veel medicijnen, in eerste instantie nog de verkeerde ook omdat ze de verkeerde diagnose gesteld hadden maar als het goed is, is ze beter over een maand dus ook voor ons gewoon weer Ermelo
S_uus
ik ben dus niet lid van een vereniging, en heb dus ook geen startkaart, zou het dan ook mogelijk zijn om mee te doen? Zonder startkaart kan dus wel, maar als je ook niet lid bent van een ponyclub/rijvereniging?
Oh wat leuk zeg! Hmm misschien kan ik of mijn zusje kijken of we mee kunnen doen met haar verzorghaflinger.
manjagirl3
Geplaatst: 08-11-10 13:54
leuk haflingers ik vind het geweldige paardjes,
Chasey
Geplaatst: 08-11-10 16:51
Wie weet kan ik dan ook meedoen met m'n toekomstige haflinger, lijkt me best gaaf.
Rosie
Geplaatst: 09-11-10 18:44
Als alles goed gaat hoop ik ook mee te doen. Lijkt me superleuk
Idifix
Geplaatst: 09-11-10 18:57
Is dat eigenlijk ook in Belgie, zo'n haflingerweekend Lijkt me heel leuk ...
Rianne_
Geplaatst: 09-11-10 19:04
xMendy schreef:
Als alles goed gaat hoop ik ook mee te doen. Lijkt me superleuk
Dat zou ik echt gaaf vinden! Dan kom ik zeker kijken, haha.
Rosie
Geplaatst: 09-11-10 19:19
Ja! *leest je eerdere reacties nu pas* Dat lijkt me echt leuk als je dan ook komt en/of meedoet, ook voor Floor!
Rianne_
Geplaatst: 09-11-10 19:20
Ja ik hoop ook mee te kunnen doen! En anders kom ik gewoon kijken, dan kan ik jullie ook even bewonderen. Lijkt me echt leuk om te zien hoe jullie het samen doen!
Heey, nou hopen dat Saartje dan allang beter is, anders ga je maar op Manchester Fyenna
misschien neemt Naomi Jorin dit jaar ook mee, maar dat moeten we nog even zien!
Aranel
Geplaatst: 15-11-10 11:50
Haha ja dan ga ik wel springen met hem, kunnen we ook nog ff lachen \
Nee ik ga er vanuit dat ze tegen die tijd helemaal beter is, over 2 weken kan ik weer 'goed' gaan rijden (nu alleen licht werk) en dan is het een kwestie van haar conditie weer opbouwen