Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kim_bjorn schreef:ja iid, dat was het laatste wat ze nog te doen had zegmaar. Ze wilde geen manege of een handelaar oid. En ik was ook blij omdat het zulke aardige en eerlijke mensen waren/zijn! Weet je dat je paardje het goed gehad heeft voor jouIk heb ook allemaal foto's van toen hij veulen was gekregen bijv, zo leuk om te hebben, maakt het plaatje compleet zegmaar
Anarya schreef:Ook mijn Haflinger heb ik gekocht bij de Arcahoeve, ze is de moeder van NaganoIk ben erg blij met het contact dat ik nog met ze heb, ze hebben me via de mail veel ondersteund bij alle gebeurtenissen rondom de geboorte van ons veulen en nu nog bij de voorbereidingen voor de keuring. Heel betrokken mensen zijn het
pubelia schreef:Mijn haflinger komt van de elshof af. Ik heb haar nu 4 jaar. En ze blijft ook van mij, ze gaat niet meer weg. Met de vorige eigenaar heb ik geen contact meer mee. Maar de vrouw/ meisje die haar voor mij heeft gereden heb ik wel contact.
BlueStar schreef:pubelia schreef:Mijn haflinger komt van de elshof af. Ik heb haar nu 4 jaar. En ze blijft ook van mij, ze gaat niet meer weg. Met de vorige eigenaar heb ik geen contact meer mee. Maar de vrouw/ meisje die haar voor mij heeft gereden heb ik wel contact.
Onze haf komt daar ook vandaan, mits het stal Elshof in Malden is.
Jockey_my schreef:BlueStar schreef:Ik zet af en toe een foto op hun hyves, en wil volgend jaar gewoon even langs. Het was er idd erg gezellig.
Meeting voor alle mensen die daar aan haf hebben gekocht?
Jockey_my schreef:BlueStar schreef:Onze haf komt daar ook vandaan, mits het stal Elshof in Malden is.
Mijn haflinger komt ook van stal Elshof in Malden vandaan.
Erg fijne/betrouwbare mensen daar.