Blijven jullie 'oudere' haflingers er ook zo goed uitzien?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bermudaa

Re: Blijven jullie 'oudere' haflingers er ook zo goed uitzien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-10 09:56

xGaab, jammer dat je weinig duidelijke foto's hebt in je profiel, want ik ben wel erg benieuwd! Tot zover zien ze er nog keurig uit voor hun leeftijd.

En Jip, wat een heerlijk dier zeg. Heeft veel weg van mijn haflinger :) merk jij al aan hem dat hij ouder wordt?

Verharen jullie Haflingers nog goed? die van mij zit al in zn zomervacht op een paar plekken op zn buik na!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 12:18

Enige wat ik aan Jip merk, is dat we iets langer nodig hebben voor hij goed is opgewarmd. Maar als hij eenmaal op stoom is, merk je helemaal niks meer van zijn leeftijd. Dan blijft hij lopen, soms tot vervelends toe, wordt hij gewoon boos als ik de rem er op zet omdat ik vind dat hij even op adem moet komen :D
Jip verhaart al wel, maar is nog lang niet in zijn zomervacht. Maar hij staat ook dag en nacht buiten en sinds kort ook zonder deken. Aangezien het s nachts af en toe nog flink afkoelt, laat het nog maar bij vlagen los, denk ik.

Lisa_Bo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 16:34

die van mij verhaart heel erg
bermudaa als je haf niet goed verhaart kun je hem ook een beetje lijnzaadolie geven dat help hem er erg mee

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 19:02

Die van mij is geschoren, maar de plekken waar haar zit (benen en hoofd) verharen goed. Dit is het eerste jaar dat ik hem heb geschoren en ik heb nooit problemen gehad met verharen.

Verder moet hij net als Jip even goed op stoom komen, maar dan is hij ook niet meer te houden :=