Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

( steeds 1e of 2e
) en nu willen we echt gaan starten in de dressuur.
We trainen er zo rustig heen. liz schreef:hahha nouja gleijk heb je!, aan de boven kant bij de oren blijft hij altijd heel goed zitten bij mij, maar meer naar beneden zakt hij zo weer uit.. dat is zooo zuur!!
. Waarom ga je niet op een stoel staan....Ja ik weet het...haffies zijn niet zo groot dus je komt er makkelijk bij
...maarre door op een stoel te staan kun je het hoog invlechten.
liz schreef:dat is een goeie! daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. en dan gaat het bij mij vooral om het springen.
Rosanna1990 schreef:liz schreef:dat is een goeie! daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. en dan gaat het bij mij vooral om het springen.
ben bang dat je geen mensen krijgt die met hun haf M/Z springen tussen de paarden, denk dat het bij de meesten wel ophoud bij de L.
In het M springen ze alweer 1.20
Pony's zou natuurlijk wel kunnen;)
Amanda schreef:Ik zit ook te twijfelen tussen vlechten of niet.
Het probleem is dat hij aan de ene kant heel veel manen heeft hangen en aan de andere kant een klein beetje.
Kammen naar 1 kant werkt maar heel even.
Dus ik denk dat het een hengstenvlecht wordt. Komt zijn hals mooi uit. Hij heeft een mooie hals, dus dat is geen probleem.
Alleen ik kan geen hengstenvlecht maken, dus daar moet ik nog even op oefenen
Werkt heel goed, daarna alleen wel ff zijn manen wassen. Amanda schreef:Ik zit ook te twijfelen tussen vlechten of niet.
Het probleem is dat hij aan de ene kant heel veel manen heeft hangen en aan de andere kant een klein beetje.
Kammen naar 1 kant werkt maar heel even.
Dus ik denk dat het een hengstenvlecht wordt. Komt zijn hals mooi uit. Hij heeft een mooie hals, dus dat is geen probleem.
Alleen ik kan geen hengstenvlecht maken, dus daar moet ik nog even op oefenen

jolanda20 schreef:sbdw schreef:Ook wij hebben onze startkaart weer aangevraagd, na er een paar jaar tussen uit te zijn geweest (wel onderlinge gereden, zonder startkaart)
We gaan L starten
hey, nu rijden wij niet meer tegen elkaar....!!
(vind ik opzich niet zo heel erg wat van jou kon ik niet winnen)
zoveel verschil zat er volgens mij niet in met de punten en het was 1 van je eerste wedstrijden toen! plus je haf was toch nog heel jong!

spannedn...!!